Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) pripažino, kad Sportinio reglamento taisyklės, reglamentuojančios varžybų tvarką paskutiniajame rate galiojant saugos automobilio fazei, yra neaiškios ir taisytinos.
Vadovaujantis minėtomis taisyklėmis, po praėjusio savaitgalio Monako GP lenktynių Michaelis Schumacheris („
Mercedes“) buvo nubaustas 20 sek. laiko bausme už tai, kad paskutiniame rate, vos iš trasos pasitraukus saugos automobiliui, aplenkė Fernando Alonso („Ferrari“).
Varžybų teisėjai, vadovaudamiesi „Formulės-1“ Sportiniu reglamentu, nusprendė, kad tuo metu vis dar galiojo saugos automobilio fazės taisyklės, todėl lenkti sportininkai negalėjo iki pat finišo. „Mercedes“, savo ruožtu, argumentavo, kad visi ženklai trasoje – įskaitant mojuojamas žalias vėliavas – reiškė, kad pilotams leidžiama varžytis tarpusavyje.
„Paskutiniame Monako „Grand Prix“ <...> identifikuotos problemos parodė, kad trūksta aiškumo dėl taisyklėse numatyto draudimo lenkti saugos automobilio fazės metu taikymo“, - šiandien išplatintame pranešime spaudai pripažino FIA.
„Būtina keisti taisykles, išaiškinant, kokių procedūrų turi laikytis bolidai, jei paskutiniajame rate galioja saugos automobilio fazė, bei užtikrinti, kad komandoms ir lenktynininkams būtų rodomi aiškūs ženklai. Šie pakeitimai leis ateityje išvengti Monako „Grand Prix“ metu patirtų problemų“, - sakoma dokumente.
„Formulės-1“ komisija, siūlant F-1 Sporto darbo grupei, pateiks Sportinio reglamento pakeitimą šios problemos sprendimui. Šie pakeitimai bus svarstomi kito Pasaulio autosporto tarybos posėdžio Ženevoje birželio 23 d. metu“, - priduriama jame.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).