FIA: saugos automobilio taisyklės bus keičiamos (33)

FIA: saugos automobilio taisyklės bus keičiamos
logo 2010 Gegužės 20 d. 11:54, Mercedes-Benz
Tarptautinė automobilių federacija (FIA) pripažino, kad Sportinio reglamento taisyklės, reglamentuojančios varžybų tvarką paskutiniajame rate galiojant saugos automobilio fazei, yra neaiškios ir taisytinos.
Vadovaujantis minėtomis taisyklėmis, po praėjusio savaitgalio Monako GP lenktynių Michaelis Schumacheris („Mercedes“) buvo nubaustas 20 sek. laiko bausme už tai, kad paskutiniame rate, vos iš trasos pasitraukus saugos automobiliui, aplenkė Fernando Alonso („Ferrari“).
Varžybų teisėjai, vadovaudamiesi „Formulės-1“ Sportiniu reglamentu, nusprendė, kad tuo metu vis dar galiojo saugos automobilio fazės taisyklės, todėl lenkti sportininkai negalėjo iki pat finišo. „Mercedes“, savo ruožtu, argumentavo, kad visi ženklai trasoje – įskaitant mojuojamas žalias vėliavas – reiškė, kad pilotams leidžiama varžytis tarpusavyje.
„Paskutiniame Monako „Grand Prix“ <...> identifikuotos problemos parodė, kad trūksta aiškumo dėl taisyklėse numatyto draudimo lenkti saugos automobilio fazės metu taikymo“, - šiandien išplatintame pranešime spaudai pripažino FIA.
„Būtina keisti taisykles, išaiškinant, kokių procedūrų turi laikytis bolidai, jei paskutiniajame rate galioja saugos automobilio fazė, bei užtikrinti, kad komandoms ir lenktynininkams būtų rodomi aiškūs ženklai. Šie pakeitimai leis ateityje išvengti Monako „Grand Prix“ metu patirtų problemų“, - sakoma dokumente.
„Formulės-1“ komisija, siūlant F-1 Sporto darbo grupei, pateiks Sportinio reglamento pakeitimą šios problemos sprendimui. Šie pakeitimai bus svarstomi kito Pasaulio autosporto tarybos posėdžio Ženevoje birželio 23 d. metu“, - priduriama jame.

Komentarai (33)


mrbossas
| 2010 Gegužės 22 d. 17:31
stunda>>>šaunuolis. toks kometaras pilnas sarkazmo ir geros ironijos. pralinksmino ilgam. nesu nei uz nei prieš shumi tiesiog reikia pripazinti kad kazkas ne iki galo viska apmaste ir jie surizikavo leknt. kad lenke saunuoliai , ju deka uzvire diskusijos ir kazkas pam,ate kad pratai dirba. manau jai tai butu koks SATO (banzai manevrais :D )tai butu praziureje pro pirstus , dar karta sakau as stengiuos but objektyvus.
kipshas999
| 2010 Gegužės 21 d. 19:38
stunda> maladiec,super komentaras,smagiai pasijuokiau :),ir istikruju FIA sukurtu taisykliu prasme tokia daugmaz ir yra shumio atveju
Meskutis
| 2010 Gegužės 21 d. 11:43
navikasr>>>> ir kam stundai miegoti ? zmogus tau normaliai paaiskino kad dabar taisykles pasikeitusios ir kad lenkti galima anksciau nei starto finiso tiesioji :) o ten del tu lenkimu tai gerai sugalvojo ;DDD prajuokino ;DD mldc stunda ;DDD
gintas_stulgis
| 2010 Gegužės 21 d. 10:41
Samogitian >> bandžiau pats domėtis reglamentu (Safeti car) ir iš tokių parašytų zigzagu (F1 reglamentas >40 skyrius) supratau, kad nieko nesuprantu (pvz > pasitraukus SC lenkti galima, bet nuo kurios vietos konkrečiai > kaip yra manoma nuo starto finišo linijos parašymo kaip ir nėra)
navikasr
| 2010 Gegužės 21 d. 07:35
stunda> eik, išsimiegok, nes matau kad 03:44 val. jau baigi atsijungti. Šaiap smagiai pasijuoliau iš pilnaties ir "be šalmo". LOL
stunda
| 2010 Gegužės 21 d. 03:44
navikasr-> matos, kad nelabai aiskios, nes praziopsojai, jog siemet galima lenkti jau nuo saugos automobilio linijos (mazdaug toje vietoje kur jis pasitraukia is trasos) tad ganetinai anksciau nei kad buvo pries tai (nuo starto-finiso linijos), taciau pakeitus si punkta kazkas matyt nepaziurejo i kita punkta apie varzybu finisa saugos automobilio fazes metu. Ten ne itin aiskiai apie lenkimus issdestyta, kadangi nebuvo tikslo kazka konkretizuot, nes visiem buvo aisku, kad iki starto-finiso linijos negali lenkti, o jei saugos automobilis pasitrauke paskutiniam rate, tai kaip ir lenktynes baigtos po starto-finiso linijos, taciau dabar situacija pasikeite ir gavosi siek tiek kurioziska situacija, kai siaip po saugos automobilio pasitraukimo gali lenkti nuo saugos automobilio linijos, bet ne tada kai tai pasktutinis ratas. Galetu dar padaryti, kad lenkti trasoje siaip galima laisvai, bet jeigu lyderio iveiktu ratu skaiciaus kvadratine saknis yra sveikasis skaicius, tai galima lenkti tik pirminiuose posukiuose (2am, 3iam, 5am, 7am, 11am, 13am ir t.t.), taciau jeigu pirmadieni iskart po lenktyniu savaitgalio yra pilnatis, tuomet galima lenkti tik 13am posukyje (jei trasa neturi 13o posukio- jis isgalvojamas), bet jeigu per ta pilnati zada kad bus debesuota, tada lenkti galima visuose posukiuose isskyrus 13a, taciau jeigu lenktyninkas aplenks priesininka ne 13ame posukyje, bet prognoze, kad pirmadienio nakti bus debesuota neissipildis, tuomet laukia bauda- sekanciose lenktynese pilotas privalo startuoti be salmo ir gali ji uzsideti tik boksuose per sustojima...
tomas29
| 2010 Gegužės 21 d. 00:15
tikekimes sutvarkyas tas taisykles, kad tokiu nesamoniu daugiau nebevyktu, ir nebutu vel eilinis FIA fail.
uno
| 2010 Gegužės 20 d. 22:46
Tiems kurie verkia jog vargsas MS vienintelis nukentejo ir tada sugalvojo pakeisti taisykles primenu: Karta, berods, Prancuzijos gp metu personalas MS isstume is zvyro. MS atvaziavo taskuose ir tais metais tie taskai lenme jam cempo titula. O po to ivykio buvo nuspresta, kad personalas padeti pilotui nebegali. Taigi,-pasaulis apvalus..
batuotazzz
| 2010 Gegužės 20 d. 18:38
keests. matyt backoj saliarkos saugos auto pritruko tai ir nedatempe iki finiso
keests
| 2010 Gegužės 20 d. 18:34
Gglejo pabaigti lenktynes paskui saugos automobili ir nebutu problemu,baudu askinimusi galima lenkt ar ne teisejai kalti
×

F-1.lt pulsas