Po „McLaren“ skundo Tarptautinė automobilių federacija (FIA) nusprendė pakeisti kėbulo atsparumo bandymų tvarką, taip siekdama užtikrinti, kad sudėtingos dugno montavimo sistemos, kokias, kaip teigiama, naudoja „Ferrari“ ir „BMW Sauber“ komandos, neprieštarautų „Formulės-1“ taisyklėms.
Ginčas dėl dugno montavimo kilo po Australijos GP, kai „McLaren“ vadovas Ronas Dennisas viešai pareiškė, kad kai kurios komandos interpretuoja taisykles kiek kitaip nei jo vadovaujama ekipa. Oficialiai nepatvirtintais duomenimis, jis buvo nepatenkintas „Ferrari“ komandos sprendimu F2007 bolido dugno priekinės dalies tvirtinime esančia spyruokle.
Teigiama, kad šis įtaisas buvo sumontuotas taip, kad praeitų FIA atliekamus atsparumo bandymus, tačiau važiavimo metu trasoje, veikiant didesnėms jėgoms, sukeldavo judančio dugno efektą. Važiuojant dideliu greičiu, dugnas bolido priekyje pakildavo, taip pagerindamas viso bolido aerodinaminį efektyvumą bei leisdamas pasiekti didesnį greitį tiesiosiose.
FIA pakeitus atsparumo bandymus, tokių įtaisų naudojimas iš esmės tapo uždraustas. Manoma, kad be „Ferrari“ komandos, ją pirmosiose sezono lenktynėse naudojo ir „BMW Sauber“ ekipa.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).