Nenorėdama, kad komandos naudotų lanksčius sparnus ir taip įgytų tam tikrą aerodinaminį pranašumą, FIA planuoja sugriežtinti galinių sparnų apkrovos testus.
Tam, kad būtų sumažintas pasipriešinimas vėjui, važiuojant tam tikru greičiu lankstūs galiniai sparnai gali keisti formą ar net poziciją. FIA baiminasi, kad tokie sparnai gali lūžti, todėl ketina sugriežtinti jų patikros testus. Galinių sparnų testai atliekami seniai. Problema, kad jų procesas ir naudojami krūviai jau ilgą laiką nesikeičia.
FIA atstovas Nikolas Tombazis prasitarė, kad federacija ketina atnaujinti ir sugriežtinti atliekamus testus.
„Stebime galinius bolidų sparnus ir planuojame pakoreguoti taisykles. Lankstumo testai turėtų būti atnaujinti artimiausioje ateityje. Esame atsargūs, niekur neskubame, nes nenorime priimti klaidingų sprendimų“, - kalbėjo specialistas.
Anot N. Tombazio, pokyčius ketinama atlikti neįtariant F-1 ekipų nusižengiant taisyklėms.
„Manome, kad taisyklės, pagal kurias atliekami testai, jau paseno. Komandos gali tuo pasinaudoti. Galbūt šiuolaikiniai galiniai sparnai nėra tokie atsparūs. Ketiname į tai atsižvelgti. Tai ne tas darbas, kurį galima greitai atlikti, bet tikrai ketiname įgyvendinti pokyčius.“
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 816 |
2. | Giriby | 812 |
3. | mantioras | 805 |
4. | Gudas | 796 |
5. | Kęstutis Šimkus | 794 |