Kaip žinia, sausio 15-ą dieną įvyks
FIA ir F-1 komandų vadovų susitikimas, kuriame bus aptartos galimos 2003 „Formulės-1“ čempionato Techninio reglamento pakeitimai. Ypač ryžtingai prieš susitikimą yra nusiteikęs FIA prezidentas M.Mosley.
Manoma, jog Maxas Mosley neteko kantrybės derybose su ekipomis, kurios yra priešingai nusiteikusios bet kokiems pakeitimams, liečiantiems techninę bolidų pusę.
Mosley nori, kad būtų panaikintos kone visos pagalbos pilotui priemonės: vairo stiprintuvas, automatinė pavarų dežė ir traukos kontrolė. Taip pat jis žada labai griežtą kontrolę, tikrinant bolidus ir ieškant jų mazgus kontroliojančios neleistinos programinės įrangos.
Interviu leidiniui „Times“ vienas FIA atstovų teigė: „Maxas yra nusivylęs, kadangi komandos nebandė siūlyti idėjų, kaip sumažinti išlaidas ir pagyvinti F-1 susidomėjimą. Trečiadienio susitikimui jis planuoja pateikti pasiūlymus, kurie iškart įsigaliotų ir tai nebus sprendimas, kurį galima būtų atidėti ateičiai, kaip tai dažnai įvykdavo anksčiau.”
Jei tokie drastiški sprendimai įsigaliotų, daugelis komandų apskųstų juos, tačiau „Formulės-1“ Sportiniame reglamente yra taisyklė, draudžianti „pagalbos lenktynininkui priemones“ ir, nors pastaruoju metu į šią taisyklę nebuvo kreiptas didelis dėmesys, Mosley galėtų apie tai priminti ir visos ekipos privalėtų paklusti FIA sprendimui.
Be abejo, elektronikos uždraudimas nelabai patiktų F-1 komandoms, bet „autosporto karalienės“ gerbėjai būtų daugiau, nei patenkinti.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).