FIA susitikimo išvakarėse (34)

FIA susitikimo išvakarėse
logo 2003 Sausio 13 d. 22:43
Kaip žinia, sausio 15-ą dieną įvyks FIA ir F-1 komandų vadovų susitikimas, kuriame bus aptartos galimos 2003 „Formulės-1“ čempionato Techninio reglamento pakeitimai. Ypač ryžtingai prieš susitikimą yra nusiteikęs FIA prezidentas M.Mosley.
Manoma, jog Maxas Mosley neteko kantrybės derybose su ekipomis, kurios yra priešingai nusiteikusios bet kokiems pakeitimams, liečiantiems techninę bolidų pusę.
Mosley nori, kad būtų panaikintos kone visos pagalbos pilotui priemonės: vairo stiprintuvas, automatinė pavarų dežė ir traukos kontrolė. Taip pat jis žada labai griežtą kontrolę, tikrinant bolidus ir ieškant jų mazgus kontroliojančios neleistinos programinės įrangos.
Interviu leidiniui „Times“ vienas FIA atstovų teigė: „Maxas yra nusivylęs, kadangi komandos nebandė siūlyti idėjų, kaip sumažinti išlaidas ir pagyvinti F-1 susidomėjimą. Trečiadienio susitikimui jis planuoja pateikti pasiūlymus, kurie iškart įsigaliotų ir tai nebus sprendimas, kurį galima būtų atidėti ateičiai, kaip tai dažnai įvykdavo anksčiau.”
Jei tokie drastiški sprendimai įsigaliotų, daugelis komandų apskųstų juos, tačiau „Formulės-1“ Sportiniame reglamente yra taisyklė, draudžianti „pagalbos lenktynininkui priemones“ ir, nors pastaruoju metu į šią taisyklę nebuvo kreiptas didelis dėmesys, Mosley galėtų apie tai priminti ir visos ekipos privalėtų paklusti FIA sprendimui.
Be abejo, elektronikos uždraudimas nelabai patiktų F-1 komandoms, bet „autosporto karalienės“ gerbėjai būtų daugiau, nei patenkinti.

Komentarai (34)


shumaz2003
| 2003 Sausio 17 d. 20:49
Jcques>nesupratau ka cia norejai pasakyt bet matos kad tavo sakiniui truksta sklandumo, siulyciau gerai issimiegoti. Sutinku 100% su Keksto ir Trenerio nuomonemis, jau velu kazka keist ir tegu nedirba tas MM nonsencu
bassvoice
| 2003 Sausio 15 d. 12:03
Neaiskumas - ar bolidus pilotuoja bezdziones (is dainos zodziu neismesi), o nebezdziones i tai ziuri, ar is tiesu kiekvienas, kuris yra daugiau arba lygu bezdzionei gali pilotuoti tuos dalykus.. Bet juk akivaizdu, kad taip nera.. Kadangi as nemanau, kad F1 gali regresuoti iki paspirtuko, ir visgi manydamas, kad bolidus pilotuoja geriausi pilotai, linkiu jiems ta ir parodyti, o man ta pamatyti ir tuo isitikinti..
Wiagra
| 2003 Sausio 15 d. 10:57
jei uzdraustu visas pagalbas, f-1 suletetu ir tada butu jau ne pilotai, o tik vairuotojai. nebutu idomu ziureti i kartigus
Andryte
| 2003 Sausio 15 d. 09:27
Jo... Visi, tikriausiai, sutinkate, kad kazkokiu pagyvinimu reikia siam sportui. Butu gerai, kad 15 dienos susitikime butu rasta bendra kalba.
Sekmes !
Antilagas
| 2003 Sausio 14 d. 21:41
Fantastishka! Maxas Mosley 100% teisus! Pritariu AF1 nuomonei ir noriu prideti, kad F-1 pasaulis grizhta, savotishkai, i pachia pradzhia.. jokiu "assisting systems" - jokiu vairo stiprintuvu, automatiniu greichio dezhiu ir panashiu palengvinimu.. Tam yra pc ar kitu zhaidiminiu koncoliu simuliatoriai. Tas dalykas pritaikytas dideliai auditorijos daliai, o realybe turi buti realybe.. Jug mes garbiname piloto darba, o ne elektroniniu "smegenu" pagalba.. Galu gale, jei kartais pavyktu uzhprotestuoti ir pasiegti savo, tai bent jau turetu buti uzhdraustas tolesnis elektroniniu pagalbu idiegimas i F-1. Pabaigai, norechiau prideti, kad F-1, tokiu budu, tikrai sutrauktu didesni gerbeju skaichiu ir suteiktu daug didesne intriga!
Jacques
| 2003 Sausio 14 d. 21:38
Kam serijiniam automobiliui reikalinga starto kontrole,arba traction control jei jau yra serijiniuose tai jau galima ir F-1 ir uzdrausti.
AF1
| 2003 Sausio 14 d. 19:26
kuo greiciau is F-1 ismes stiprintuvus ir elektronika, tuo cia bus maziau Yoongu, Bernold'ziu, Massa'u, Davidsonu, Mazzacane'u ir t.t, kurie pavargsta, iveikus vos 20-30 ratu lenktynese...
Wiagra
| 2003 Sausio 14 d. 17:43
Jei Mosley tartusi su ferrais ir jiems padetu, tai vel jie labai stipriai pirmautu ir vel daug nepatenkintu ir vel f-1 pelnas sumazetu. Argi to jam reikia? Negi ferrai gali duot daugiau, nei sezono pajamos? netikiu!
Wiagra
| 2003 Sausio 14 d. 17:41
O jei kvaluose su navarotais, o lenktynese be? na itk aisku stipintuva tai tikrai reiktu palikti ir pavaru deze, na gal ne automatine bet pusiau automatine, tikrai nekenktu
HORN
| 2003 Sausio 14 d. 16:23
Likus 1.5 men iki Australijos kazka keisti butu velu. O shiaip prisiminus, kaip JPM kovojo su savo bolidu D.Britanijoje parodo, kad elektronika dar ne viska gali... Reikia ieskoti kitokiu budu sulyginti bolidus...
×