"Michelin“ duoda atsakomąjį smūgį.
Padangų karas nesibaigia.
FIA nusprendė po Italijos GP paimti po vieną padangų mėginį iš „Williams“ (“Michelin”) ir „
Ferrari“ (“Bridgestone”) ekipų. FIA nori patikrinti ne vien tik padangų plotį, bet ir jų sudėtį, kas, beje, užims nemažai laiko.
Tikėtina, kad tai „Michelin“ atsakas „Bridgestone“. Monzos trasoje bandymų metu „Michelin“ pastebėjo, kad priekinės ir galinės „Brigestone“ padangos susidėvėdavo skirtingai. Manoma, kad tai galėtų įtakoti skirtingi gumos mišiniai, kas yra draudžiama pagal sportinio reglamento 76b straipsnį.
“Michelin”: ”Mes neturime jokių įrodymų prieš „Bridgestone“. Tačiau mūsų partneriai pastebėjo keletą anomalijų, susijusių su jų padangomis. Mes tik pranešėme apie tai FIA“.
“Bridgestone“ patvirtino, kad FIA tikrina paimtus po Italijos GP jų padangų komplektus ir yra įsitikinę, kad jokių reglamento pažeidimų rasta nebus.
FIA laboratorijoje taip pat tikrinamas padangų griovelių simetriškumas. P.Dupasquier neseniai pareiškė, kad labai abejoja, ar „Bridgestone“ padangos atitinka šituos reikalavimus. 77 straipsnyje parašyta: b. Visos „sausos“ padangos turi turėti kontaktiniame plote išilginius griovelius, vienodai išdėstytus nuo rato ašies. c. Kiekviena priekinė padanga, kai ji nėra susidėvėjusi, turi turėti 4 griovelius, kurie turi būti simetriški, atsižvelgiant į rato centrą.
Gaila, kad šitas padangų karas pradeda temdyti tokį įtemptą ir įdomų čempionatą. Tikėkimės, kad ginčai dėl sportinio reglamento pažeidimų neatitrauks dėmesio nuo tikros kovos.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).