Tarptautinė automobilių federacija (
FIA) iš esmės uždraudė lanksčių galinių sparnų naudojimą „Formulėje-1", komandoms liepdama juose įtaisyti papildomas plokšteles.
Kai kurios komandos šiemet ėmė naudoti lanksčias galinio sparno konstrukcijas, kurios joms suteikė pranašumą prieš varžoves. Naudojant tokį sprendimą ir važiuojant dideliu greičiu, sumažėja tarpas tarp dviejų galinio sparno plokštelių, o tai savo ruožtu sumažina bolido pasipriešinimą orui. Esant mažam greičiui, atstumas tarp plokštelių padidėja, kas vėlgi leidžia turėti optimalų prispaudžiamosios jėgos kiekį posūkiuose.
FIA technikos specialistas Charlie Whitingas komandoms parašė laišką, kuriuo pareikalavo artėjančiose Kanados GP lenktynėse tarp dviejų sparno plokštelių įtaisyti papildomą, kuri neleistų pirmosioms priartėti viena prie kitos arčiau nei 50 milimetrų.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).