FIA uždraus kvalifikacinius variklio nustatymus (20)

FIA uždraus kvalifikacinius variklio nustatymus
logo Rugpjūčio 13 d. 11:11, FIA

2021 metais FIA žada įvesti draudimus naudoti specialius kvalifikacinius variklio režimo nustatymus.

Anksčiau jėgos agregatų „Formulėje-1“ gamintojai įdėjo labai daug pastangų kurdami ypatingus variklio nustatymus, kurie leisdavo trumpą laiką padidinti jėgainės galią. Šie nustatymai bÅ«davo naudojami tik per kvalifikacijų finalą, nes jie negatyviai veikdavo variklio resursą.

Yra manoma, jog didžiausios pažangos šioje srityje yra pasiekusi „Mercedes“ komanda - per šių metų Vengrijos GP etapą „Red Bull“ komandos vadovas Christianas Horneris skundėsi, kad jei lenktynių metu jų bolidas „Mercedes“ ekipai nusileidžia maždaug 0,4 sek. rate, tai per kvalifikacijas „Red Bull“ atsilikimas nuo „Mercedes“ yra vertinamas daugiau nei sekunde - dėl to, kad varžovai naudoja specialų variklio kvalifikacinį režimą.

„Auto Motor und Sport“ ekspertams pavyko išsiaiškinti, kad visos komandos šiomis dienomis gavo specialų laišką iš FIA. Jame teigiama, jog nuo 2021 metų bus įvesta taisyklė, kad per kvalifikacijas variklio nustatymai galės bÅ«ti tik tokie kaip ir lenktynėse. Šio reikalavimo vykdymas bus realizuotas dabartinio „uždaro parko“ pagalba ir tai neleis keisti variklio nustatymų tarp kvalifikacijos ir lenktynių.

FIA laiške komandoms taip pat paliestas klausimas su „Racing Point“ istorija. Dokumente yra sakoma, kad „FIA yra susirÅ«pinusi kitų komandų  nerimu dėl svetimų mašinų kopijavimu“.


Komentarai (20)
Micius
IP: 15d615f | 08/14 22:14 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/14 10:07

tikrai taip. yra nuogastavimu, kad bus maziau lenkimu. bet man atrodo, kad ginantis irgi overtake button naudoja taip kad kazi ar pasijus koks skirtumas

Man tai įdomu tai, kad kai jį naudoja, tai žino, kad kerta per resursą :)
Norge logo rėmėjas
IP: c40a182 | 08/14 17:23 Atsakyti
Zilvinas Van
08/14 11:11

Ribų klausimas - kaip interpretuoti "įsikišimą" ir "valdymą". Fuel mapo perjungimas, jei tai daro pilotas, iš esmės toks pat valdymas kaip stabdžio spaudimas - įranga sumontuota iš anksto ir aktyvuojama piloto valia be jokio įsikišimo iš šalies (o jau fuel mapų patalpinti į vairą gali dešimtis jei ne šimtus). Pastebėsiu, kad sparno pareguliavimas yra kur kas grubesnė pagalba iš šalies, negu šimto fuel mapų preinstall'as, ir visiškai sulyginamas su fuel mapo perjungimu nuotoliniu būdu. Taip kad yra apie ką pagalvoti.

sutinku. Cia labai jau filosofiniai klausimai. Bet svarbiausia, kad visiems salygos bus vienodos. Viena, kas man nepatinka tai kad vidury sez taisykles keicia. Nesazininga. Taip kaip mersu pageidavimu pries kelis metus padangas pakeite.
Zilvinas Van
IP: dbe20cf | 08/14 11:11 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/13 19:28

as irgi uz. ten maciau russelas mersu marionete jau spejo issisakyti kokia cia bloga mintis. tik tuose patrydaliojimuose logikos maza, nes taisykles vistiek bus visiems vienodos ir gales su visi su vienu rezimu spausti toje kvaloje iki apsisikimo. bet kaip fia teisingai pastebi, tai kertasi su taisykliu punktu, kad pilotas turi vairuoti ir valdyti auto pats, be isorines pagalbos isikisimo. o cia kai sedi bataljonas kompiuteristu boksuose ir online delioja mapus kad ten ka geriau aplenkti iseitu tai jau tikrai iseina is to sveiko proto ribu.

Ribų klausimas - kaip interpretuoti "įsikišimą" ir "valdymą". Fuel mapo perjungimas, jei tai daro pilotas, iš esmės toks pat valdymas kaip stabdžio spaudimas - įranga sumontuota iš anksto ir aktyvuojama piloto valia be jokio įsikišimo iš šalies (o jau fuel mapų patalpinti į vairą gali dešimtis jei ne šimtus). Pastebėsiu, kad sparno pareguliavimas yra kur kas grubesnė pagalba iš šalies, negu šimto fuel mapų preinstall'as, ir visiškai sulyginamas su fuel mapo perjungimu nuotoliniu būdu. Taip kad yra apie ką pagalvoti.
Zilvinas Van
IP: dbe20cf | 08/14 11:05 Atsakyti
Sveiki
08/13 23:55

Kodėl negali tiesiog padaryti kad taisykles kad negali buti daugiau nei 1000 a.g - Kas viršija, tam bauda. Tegul gamintojai koncentruojasi ties patikimumu ir kuro sanaudu mazinimu....WRC lygtais 300 a.g limita turejo, ir gerai buvo

Kam tie daliniai sprendimai, iškart susodini visus į hibridinius golfus ir tegul sau lenktyniauja.
Zilvinas Van
IP: dbe20cf | 08/14 11:03 Atsakyti
f40
08/13 19:38

tai tipo tik mersai tokias programas naudoja?

Visi naudoja, tik ne visiems taip gerai sekasi. Išties nieko naujo, nuo tada kai apskritai atsirado apeliacijos dėl techninio reglamento, visada atsiliekantys bando rasti kuo jų nenaudojamas sprendimas galėtų neatitikti reglamento.
Norge logo rėmėjas
IP: fbc5b04 | 08/14 10:07 Atsakyti
Micius
08/14 07:57

Tai bet jei lenktynėse negalės reguliuoti, tai jos netaps dalies žavesio. Nebeliks overtake button ?

tikrai taip. yra nuogastavimu, kad bus maziau lenkimu. bet man atrodo, kad ginantis irgi overtake button naudoja taip kad kazi ar pasijus koks skirtumas
Micius
IP: 15d615f | 08/14 07:57 Atsakyti
Tai bet jei lenktynėse negalės reguliuoti, tai jos netaps dalies žavesio. Nebeliks overtake button ?
Sveiki
IP: fb49c39 | 08/13 23:55 Atsakyti
Kodėl negali tiesiog padaryti kad taisykles kad negali buti daugiau nei 1000 a.g - Kas viršija, tam bauda. Tegul gamintojai koncentruojasi ties patikimumu ir kuro sanaudu mazinimu....WRC lygtais 300 a.g limita turejo, ir gerai buvo
Norge logo rėmėjas
IP: 74e73f1 | 08/13 20:19 Atsakyti
f40
08/13 19:38

tai tipo tik mersai tokias programas naudoja?

naudoja visi, bet skaito, kad tai labiausia palies mersu kvalifikacini greiti
f40
IP: 607d49f | 08/13 19:38 Atsakyti
Norge logo rėmėjas
08/13 19:28

as irgi uz. ten maciau russelas mersu marionete jau spejo issisakyti kokia cia bloga mintis. tik tuose patrydaliojimuose logikos maza, nes taisykles vistiek bus visiems vienodos ir gales su visi su vienu rezimu spausti toje kvaloje iki apsisikimo. bet kaip fia teisingai pastebi, tai kertasi su taisykliu punktu, kad pilotas turi vairuoti ir valdyti auto pats, be isorines pagalbos isikisimo. o cia kai sedi bataljonas kompiuteristu boksuose ir online delioja mapus kad ten ka geriau aplenkti iseitu tai jau tikrai iseina is to sveiko proto ribu.

tai tipo tik mersai tokias programas naudoja?
×

TOP naujienos