„Formulė-1” išėjo vasaros atostogų

„Formulė-1” išėjo vasaros atostogų
logo Rugpjūčio 10 d. 11:18, FIA

Visi sirgaliai prisimena, kad pernykštis sezonas Formulėje-1”, švelniai tariant, buvo labai neįprastas – pasaulio čempionato organizatoriams teko priiminėti skubius sprendimus COVID-19 pandemijos sąlygomis ir nuo liepos iki gruodžio pavyko surengti 17 etapų.

Negalima tvirtai teigti, kad 2021 metais situacija pasaulyje normalizavosi – pandemija tęsiasi, bet Formulė-1” išmoko dirbti sudėtingomsi sąlygomis, todėl šis sezonas vyksta pagal įprastinį scenarijų ir rugpjūtį komandos išėjo tradicinių atostogų.

Tačiau tai nereiškia, kad darbai visiškai sustojo.

„Vasaros pertraukos metu uždrausta dirbti su bolidais, todėl procesai, susiję su jų modernizacija, vienų ar kitų detalių gamyba, yra stabdomi. Bet, aišku, kad administracinius klausimus toliau reikia spręsti, galų gale, reikia apmokėti sąskaitas ir rūpintis darbuotojų atlyginimais“, - „Haas“ komandos vadovo Guentherio Steinerio žodžius cituoja „Speedweek“.

Vasaros pertrauka čempionate atsirado, kai etapų skaičius per metus pasiekė 20 ir darbuotojams reikėjo suteikti teisę pailsėti, kadangi jie beveik viso sezono metu nebūna namuose ir nemato savo šeimų. O po to, 2014 metais į „Formulės-1“ sportinį reglamentą buvo įtraukta pataisa, įteisinusi rugpjūčio atostogas, kurių metu visos komandos privalo sustabdyti gamybinę veiklą.

Tai liečia ne tik tuos, kurie dirba komandų bazėse, bet ir visus tiekėjus bei rangovus, komandoms gaminančius reikiamas detales. Tai pat negalima vykdyti darbų vėjo tunelyje ir naudojant hidrodinaminio skaičiavimo technologijas. Negana to, komandų vadybininkai negali atlikinėti logistikos darbų, užsakinėti lėktuvų bilietus ir viešbučius.

Tačiau kartu yra leidžiama toliau atlikinėti aerodinaminius tyrimus, analizuoti duomenis, gautus iš savo partnerių, kurie nėra susiję su „Formule-1“. Taip pat galima atlikti infrastruktūros vystymo darbus, pavyzdžiui, užsiimti statybomis, modernizuoti kompiuterinę įrangą ir net vėjo tunelį.

Kartu FIA pasitiki komandomis bei jų vadovais ir nekontroliuoja, kaip laikomasi šių apribojimų.

„Speedweek“ netgi cituoja vienos neminimos komandos vadybininką, kuris pasakė maždaug taip: „Žinoma, aš abejoju, kad visi ir visada laikysis šių reikalavimų, susijusių su atostogomis. Net jei bazėse nieko nebūna, kas imsis tikrinti, kuo darbuotojai užsiima namuose?

Tačiau bandymai apgauti yra susiję su didelėmis rizikomis. Labiausiai aš baiminuosi, kad atsiras koks nors informatorius, kuris kam nors ką nors papasakos. Darbuotojai neretai pereina dirbti iš vienos komandos į kitą ir tie, kurie išsiskiria su komanda, gali turėti kokių nors pykčių ir „priduoti“ savo buvusį darbdavį.

Arba informacija gali nutekėti iš kurio nors rangovo, kuris vykdo komandos užsakymus. Jei jus pagaus pažeidžiant sportinį reglamentą, tai daug kas turės nemalonumų, bet visų pirma – jūsų komanda“.


Komentarai (0)
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas