Tarptautinės automobilių federacijos (
FIA) prezidentas Maxas Mosley atskleidė planus nuo 2011 metų „Formulėje-1“ įvesti naują variklių standartą – 2,2 litrų darbinio tūrio su turbokompresoriumi, 6 cilindrų ir varomus biokuru.
Manoma, kad tokie agregatai, kurių sūkiai būtų apriboti iki 10 tūkstančių per minutę, išvystytų apie 770 AG – maždaug tiek, kiek ir naudojami šiuo metu. Be to, svarstoma galimybė sugrąžinti traukos kontrolės naudojimą, įvesti keturių varomųjų ratų pavarą bei įdiegti įtaisą, leisiantį 13 sekundžių per vieną ratą pasinaudoti papildoma galia lenkimams.
Šiuos planus M. Mosley išdėstė visiems „Formulės-1“ lenktynėse dalyvaujantiems automobilių gamintojams bei „Audi“ ir „Ford“ kompanijoms. Šiais pakeitimais bus siekiama priartinti lenktynų metų naudojamas technologijas prie naudojamų įprastų automobilių gamyboje.
Neoficialių šaltinių teigimu, rengiamasi ir dar labiau apriboti „Formulės-1“ bolidų tobulinimą, o galbūt palikti vos vieną bolidų gamintoją ir tiekėją.
M. Mosley tvirtinimu, pokyčiai bus nuodugniai aptarti su automobilių gamintojais ir priimti tik esant jų pritarimui.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).