Norint padidinti „Formulės-1“ atvirumą, prieš 2022 metų sezoną buvo įdiegtos naujos procedūros – pavyzdžiui, komandos dabar privalo oficialiai pranešinėti apie visus bolido modernizacijos darbus. Atitinkamas Sportinio reglamento pataisymas buvo susijęs su „pagrindiniais aerodinaminiais elementais, kėbulo detalėmis ir naujais mazgais“.
Be to, komandos privalėjo rodyti naujienas serviso zonoje prieš prasidedant treniruotėms ir paskirti specialistą, iš kurio žiniasklaidos atstovai galėtų gauti paaiškinimus ir papildomą informaciją.
Tačiau naujosios taisyklės praktika turėjo silpnų vietų: kadangi spaudos apžiūrai reikėdavo pateikti vieną bolidą, komandos apžiūrai pateikdavo seną mašinos versiją, aiškindamos, kad atnaujinimas paruoštas vienu egzempioriumi ir yra ant kito bolido, kuris buvo slepiamas giliai garaže.
Panaši praktika buvo naudojama paslėpti atnaujinimą nuo pašalinių akių ir FIA to deramai neįvertino.
Naujoje sportinio reglamento redakcijoje šis punktas skamba taip: „Jei tik vienas bilodas gavo atnaujinimus aerodinamikos ar kėbulo detalių srityje, kurių nebuvo praėjusiame etape ar bandymuose ir šis atnaujinimas bus naudojamas GP etape, būtent šią mašiną būtina parodyti žiniasklaidai“.
Taip pat nuo šiol kiekvienas jėgos agregtų gamintojas privalo mažiausiai vieną kartą per sezoną privalo surengti atvirą spaudos konferenciją žurnalistams.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |