G. Russellas: bolido šokinėjimo problema niekur nedingo

G. Russellas: bolido šokinėjimo problema niekur nedingo
logo 2023 Birželio 10 d. 21:58, Mercedes-Benz Grand Prix Ltd nuotr.

Pernai, kai „Formulė-1“ perėjo prie naujos kartos bolidų, kuriuose naudojamas žemės efektas, dauguma komandų susidūrė su vertikaliu bolido svyravimu važiuojant dideliu greičiu.

Kai ką tai paveikė daugiau, kai ką – mažiau, bet ekipos, laikui bėgant, šią problemą išspręndė, bet tai nereiškia, kad šokinėjimas pradingo visai.

„Pasakyčiau, kad tiesiosiose šokinėjimo daugiau nebėra. Kai kai mašinos prošvaisa yra labai žema ir bolido dugnas yra labai arti žemės, svyravimas vis dėlto pasireiškia, - pasakojo „Mercedes“ komandos lenktynininkas George'as Russellas. - Mes spaudžiame iš mašinos viską, iki pat ribos ir visai nesiruošiame didinti prošvaisos 20 mm vien dėl to, kad galutinai išvengtumėm svyravimo, todėl, kad mūsų tempas sumažėtų dviem sekundėmis kiekviename rate.

Kanadoje, tikriausiai, tokių problemų nebus, nes posūkiai ten yra lėti, bet labai tikėtina, ką šią problemą mes pamatysime tokiose trasose kaip Silverstounas ir Suzuka.

Gaila, bet mašinos šokinėjimo problema pasilieka, nors mes prie naujo reglamento perėjome prieš pusantrų metų, tačiau daugelis sportininkų susiduria su šia problema. Vieni sako, kad reglamentą reikėtų dar koreguoti, kiti – kad tokia problema apskritai neegzistuoja ir su tuo nesutinka.

Suprantama, kad tie, kurie vairuoja dvi pačias greičiausias mašinas, neturi didelių bėdų lyginant su kitais. Vienareikšmiška, kad jiems sekasi kur kas geriau nei likusiems, bet tai yra FIA ir „Formulės-1“ kompetencijos sritis, jie turi nuspręsti, ką būtų galima padaryti“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1174
2. Tadux15 1155
3. Giriby 1151
4. mantioras 1151
5. Modetas99 1140