G. Steineris: likus dviem etapams iki sezono galo neturime ko prarasti (2)

G. Steineris: likus dviem etapams iki sezono galo neturime ko prarasti
logo 2023 Lapkričio 13 d. 16:05, MoneyGram Haas F1 Team

Haas“ komandos vadovas Guentheris Steineris papasakojo apie pasiruošimą Las Vegaso GP, kuriame amerikiečių komandos lenktynininkai važiuos su skirtingomis VF-23 bolidų versijomis.

  • Formulė-1“ atvyksta į pirmąjį Las Vegaso GP, priešpaskutinį sezono etapą. Jei minutėlei pamiršime lenktyninę varžybų pusę, ko tikitės iš artėjančio savaitgalio ir kaip šios lenktynės paveiks sporto vystymąsi apskritai?

  • Manau, kad visi kažko tikisi iš šio etapo, o kas yra Las Vegasas, mes visi žinome. Kol kas sunku įsivaizduoti, kaip viskas konkrečiai čia vyks, bet tai tikrai bus labai ryškus renginys ir jis skirsis nuo to, kas „Formulėje-1“ vykdavo anksčiau. Organizuoti lenktynes tokiame mieste kaip Las Vegasas – sudėtingas reikalas, ir tai dar per švelniai pasakyta ir dar neseniai atrodė, kad surengti tokias varžybas per kelis metus yra neįmanoma. Pažiūrėsime, kas mūsų laukia, bet užtikrintai galima pasakyti, kad šis GP įves naujus standartus, į kuriuos bus atsižvelgiama ateityje.

  • Jūsų komanda nutarė, kad Las Vegaso starte bus du skirtingos konfigūracijos VF-23 bolidai – senosios ir naujosios. Nico Hulkenbergas vairuos senosios modifikacijos mašiną, o Kevinas Magnussenas turės modernizuotą variantą, kuris buvo pristatytas Ostine. Ar galite papasakoti, kodėl taip daroma dabar, likus dviem etapams iki sezono pabaigos?

  • Nico mano, kad senoji bolido versija jam tinka labiau, o Kevinas laikosi priešingos nuomonės - esmė būtent tame. Mes nutarėme jiems duoti tokius automobilius, kokių jie nori, mat iki pabaigos likus dviem etapams, mes neturime ko prarasti. Buvo galima kalbėti apie naudingos informacijos surinkimą, bet mes jau turime pakankamą kiekį duomenų ir mūsų sprendimas pirmiausiai susijęs su pilotų pageidavimais.

  • Oro temperatūra Las Vegase gali pažemėti iki 5 laipsnių – kaip tai gali atsiliepti darbui trasoje? Ar tai gali sumažinti padangų degradaciją, nes su ja abu VF-23 bolidai turėjo rimtų problemų?

  • Žema temperatūra sukelia kitokių sunkumų – visi supranta, kad padangos turi įšilti iki kur kas aukštesnės temperatūros, tačiau labai daug kas priklauso nuo asfalto savybių. Padangų veiklai įtakos turės kelių faktų kombinacija: temperatūra ir asfalto abrazyvumas, bet aš nematau, kad degradacija bus didesnė nei Brazilijoje. Per treniruotes išsiaiškinsime, kokia yra trasos danga, išsiaiškinsime žiedo konfigūraciją, tada daug kas paaiškės.

  • Tai bus paskutinis iš trejų JAV teritorijoje vykstančių etapų – ar galite padaryti kokias nors išvadas, susijusias su „Haas“ dalyvavimu trijuose namų etapuose JAV. Kuo išsiskiria šie etapai?

  • Manau, kad trys etapai JAV yra puiku, ypač amerikiečių komandai. Kas galėjo pagalvoti prieš dešimt metų, kad JAV bus rengiamos daugiau nei vienerios lenktynės. Dabar jų jau yra trys ir jos visos yra skirtingos. Manau, kad tai yra gerai „Formulei-1“ ir amerikiečių sirgaliams, kurių nuolat daugėja. Man asmeniškai svarbu, kad šie etapai yra skirtingi. Ostine vyksta tradicinis GP, ten atvažiuoja daug ištikimų F-1 sirgalių. Majamis labiau panašus į klubą vakarėliams rengti, o dabar pažiūrėsime, kas mūsų laukia Las Vegase. Žinome, kad šis miestas niekada nemiega ir lenktyniausime mes ten naktimis, o tai bus didelis iššūkis.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Lauris
IP: bc1ad46 | 11/13 20:55 Atsakyti
tech
11/13 18:18

Jo, jau karta irgi likus paskutiniam etapui neturejo ka prarast ... skaityti daugiau

Blogas pavizdys
tech
IP: 762f192 | 11/13 18:18 Atsakyti
Jo, jau karta irgi likus paskutiniam etapui neturejo ka prarast https://youtube.com/shorts/z1DstLvvkr0?si=1CaKcjCYq1u9OgfG
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983