„Haas“ sportininkas Kevinas Magnussenas susidūrė su Maxu Verstappenu iš karto po staro per lenktynes Singapūre ir dano bolide buvo apgadinta priekinio sparno plokštelė. Elementas išliko struktūriškai stabilus, nors ir svyravo iš vienos pusės į kitą.
Po kelių ratų teisėjai K. Magnussenui parodė juodą vėliavą su oranžiniu apskritimu – tai reikalauja kuo greitesnio sustojimo serviso zonoje ir mašinos remonto. Dėl to praradęs daug laiko, Kevinas jau negalėjo pakovoti dėl taškų lenktynėse.
Įdomu tai, kad tokią pat vėliavą danas išvydo ir Kanadoje bei Vengrijoje, bet šįkart teisėjų veiksmai sukėlė lenktynininko nepasitenkinimą.
„Aš net nepastebėjau kontakto ir bolido elgesys visiškai nepasikeitė, - pasakojo K. Magnussenas. - Komanda man pasakė, kad pažeidimai yra minimalūs. Kai dėl priekinio sparno plokštelių, tai mes jau aiškinome FIA, kad jos yra patikimai pritvirtintos.
Jiems reikėtų apie tai žinoti. Jie gi patys kuria technines taisykles. Ši sparno dalis negali nutrūkti. Taigi, mums tuomet nebuvo jokių abejonių dėl saugumo, plokštelė net rimtai nejudėjo.
Mano nuomone, juodos-oranžinės vėliavos rodymas buvo ryškiai perteklinis“.
„Haas“ vadovas Guentheris Steineris pasisakė dar griežčiau.
„Tokie sprendimai labai nuvilia, - pažymėjo G. Steineris. - Per paskutinių 12 metų juodai-oranžinė vėliava apskritai nebūdavo rodoma. O dabar per vienus metus iki Singapūro tokias vėliavas mums rodė du kartus. Nors nė vieno karto nebuvo jokio pavojaus, kad bolidas praras kokią nors detalę.
Jie paprasčiausiai viską išsigalvoja patys. Tiesiog nežinau, iš kur pavojų jie ištraukė dabar. Gal būt jiems tai patinka daryti, ypač prieš mūsų komandą?
Mes pabandėme paaiškinti jiems: mes ne kartą esame sakę, kad patys patrauksime mašiną iš trasos, jei iškils problemų su saugumu.
Mes žinome, kaip yra pagamintas šis sparnas. Plokštelės negali nulakstyti. Jei būtų pavojinga, mes patys jam pasakytumėm sukti į boksus. Mums nereikia priminti apie tokius dalykus. Man regis, mūsų specialistai geriau gaudosi tokiuose klausimuose nei FIA atstovai“.
Komanda: | Haas F1 Team | 2024 sezono taškai: | 40 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | VF-21 |
Pilotas: | Kevinas Magnussenas | 2024 sezono taškai: | |
Komanda: | Haas | Amžius: | 31 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |