G. Steineris paprašė teisėjų „Haas“ nelaikyti idiotais (5)

G. Steineris paprašė teisėjų „Haas“ nelaikyti idiotais
logo Spalio 04 d. 19:32, Haas / LAT Photo

Haas“ sportininkas Kevinas Magnussenas susidūrė su Maxu Verstappenu iš karto po staro per lenktynes Singapūre ir dano bolide buvo apgadinta priekinio sparno plokštelė. Elementas išliko struktūriškai stabilus, nors ir svyravo iš vienos pusės į kitą.

Po kelių ratų teisėjai K. Magnussenui parodė juodą vėliavą su oranžiniu apskritimu – tai reikalauja kuo greitesnio sustojimo serviso zonoje ir mašinos remonto. Dėl to praradęs daug laiko, Kevinas jau negalėjo pakovoti dėl taškų lenktynėse.

Įdomu tai, kad tokią pat vėliavą danas išvydo ir Kanadoje bei Vengrijoje, bet šįkart teisėjų veiksmai sukėlė lenktynininko nepasitenkinimą.

„Aš net nepastebėjau kontakto ir bolido elgesys visiškai nepasikeitė, - pasakojo K. Magnussenas. - Komanda man pasakė, kad pažeidimai yra minimalūs. Kai dėl priekinio sparno plokštelių, tai mes jau aiškinome FIA, kad jos yra patikimai pritvirtintos.

Jiems reikėtų apie tai žinoti. Jie gi patys kuria technines taisykles. Ši sparno dalis negali nutrūkti. Taigi, mums tuomet nebuvo jokių abejonių dėl saugumo, plokštelė net rimtai nejudėjo.

Mano nuomone, juodos-oranžinės vėliavos rodymas buvo ryškiai perteklinis“.

„Haas“ vadovas Guentheris Steineris pasisakė dar griežčiau.

„Tokie sprendimai labai nuvilia, - pažymėjo G. Steineris. - Per paskutinių 12 metų juodai-oranžinė vėliava apskritai nebūdavo rodoma. O dabar per vienus metus iki Singapūro tokias vėliavas mums rodė du kartus. Nors nė vieno karto nebuvo jokio pavojaus, kad bolidas praras kokią nors detalę.

Jie paprasčiausiai viską išsigalvoja patys. Tiesiog nežinau, iš kur pavojų jie ištraukė dabar. Gal būt jiems tai patinka daryti, ypač prieš mūsų komandą?

Mes pabandėme paaiškinti jiems: mes ne kartą esame sakę, kad patys patrauksime mašiną iš trasos, jei iškils problemų su saugumu.

Mes žinome, kaip yra pagamintas šis sparnas. Plokštelės negali nulakstyti. Jei būtų pavojinga, mes patys jam pasakytumėm sukti į boksus. Mums nereikia priminti apie tokius dalykus. Man regis, mūsų specialistai geriau gaudosi tokiuose klausimuose nei FIA atstovai“.

Haas F1 Team
Komanda: Haas F1 Team 2022 sezono taškai: 37
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: VF-21
Plačiau
Kevinas Magnussenas
Pilotas: Kevinas Magnussenas 2022 sezono taškai: 25
Komanda: Haas Amžius: 30 m.
Plačiau


Komentarai (5)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
SliMMaz
IP: 5202f81 | 10/05 16:59 Atsakyti
gagarin
10/04 20:40

"Man regis, mūsų specialistai geriau gaudosi tokiuose klausimuose ne... skaityti daugiau

3 (Grosjeanas bahreine, ir Misha Dzidoje bei Monake) ir Jei Grosjeano atveju suprantama, tai Mishos atveju taip neturejo but. nuo pat 2002 luzusiu bolidu nemaciau 18sezonu o pamenu ir Trulio "vertaliota" zvyre, Alonso 2016 australija, galu gale Kubica 2007. Taip bolidai lengvesni, bet tu kaip nori juos trankyk, Monokokas likdavo be ilenkimu vos ne. Dabar svarbu parekaut, kad Halo gelbeja gyvybes, o kad bolidai luzta per puse ir Roll Hoop'ai nusitarkuoja po ~150m asfalto (kai sita dalis turi buti viena is tvirciausiu konstrukciju bolide, pagal saugumo standartus 7tonas turi atlaikyt) tai cia niekis :))
.....
IP: 0b15c14 | 10/05 16:47 Atsakyti
po pirma tegul uzsitarnauja pasitikejima teiseju jog neislakstys gabalais bolidas. tada gales ir aiskint kaip jiems dirbti. dabar trinkteli ju bolidas stipriau ir issiskirsto dalimis kaip garaziuku meistru is 3 vienas surinktas. kiti dar ne tokiu smugiu apturejo bet kazkaip vientisi likdavo. guanyu bolidas gal tik virsijo leistina nusitrynimo norma kai apsivozes nuciuoze i barjerus, smugi gavo, ir net persiverte per juos. is haaso butu like daliu kruva pabirusi su galimai zuvusiu pilotu.
Bet
IP: d0150a3 | 10/05 06:03 Atsakyti
Pastaraisiais metais matėme 3 sulūžusius į dvi dalis haasus, kai kitų - nė vieno. Gal ir ne be pagrindo išskirtinai jiems dėmesį rodo.
Helis
IP: 7d58bd4 | 10/04 21:32 Atsakyti
Nereikia laukti nelaimės, kad kažkas nukentėtų ir tada teisėjai būtų atsakingi už tai, kad prevenciškai nepamojavo vėliavos. Besimaskatuojantis sparno elementas gali nukritęs pažeist kitą bolidą, sužeist pilotą, trasos pareigūną, net nieko neįtariantį faną tribūnose. Tokios situacijos neprognozuojamos, neprognozuojamų situacijų neprimodeliuosi ir geriau apsidraust, negu laukt, kol jos galų gale atsitiks ir kažkas liks kaltas dėl kažkokių pažeidimų. Taip, kad vėliava oranžinė juoda tikrai pelnyta, ir nereikia čia burt nesamonių, kad neva nereikėjo jos rodyt, nes "NiEkO vIsTiEk JuK nEnUtIkO". Kažkada nutiks, kažkas liks sužeistas, kažkas liks kaltas.
gagarin
IP: 000a7e0 | 10/04 20:40 Atsakyti
"Man regis, mūsų specialistai geriau gaudosi tokiuose klausimuose nei FIA atstovai“
Kažkaip paskutiniais sezonais tik 2 bolidai buvo lūžę perpus, ir abu vienos komandos. Greičiausiai dėl to teisėjai nelabai pasitiki jų specialistais.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas