„
Red Bull“ technikos direktorius Geoffas Willis mano, kad Kinetinės energijos regeneravimo sistemos (KERS) naudojimas nepadidins lenkimų skaičiaus lenktynėse. Tačiau specialistas mano, kad lenkimų padaugės dėl radikaliai pasikeitusių aerodinamikos reikalavimų.
„Manau ekipos greitai išmoks kaip naudotis ir optimizuoti KERS, bet lenkimų tai nepridės“, - kalbėjo G. Willis interviu Italijos leidiniui „Autosprint“.
„Tai yra technologija, skirta kasdieninio naudojimo automobiliams ir jos taikymas F-1 bus ribotas. Tuo tarpu pasikeitę aerodinaminiai reikalavimai bus didesniu faktoriu keičiant lenktynes ir atveriant galimybes lenkimams.“
„Galinio sparno sumažinimas leis pilotams lenktyniauti artimiau, nes prispaudžiamosios jėgos praradimas nebus toks radikalus judant oro maišė.“
Tačiau „Red Bull“ atstovas teigia, kad ekipos specialiai kurs galines bolidų dalis taip, kad varžovams būtų kuo sunkiau sekti posūkiuose.
„Greičiausiai viena iš aerodinamikos tobulinimo sričių bus oro tėkmės trikdymas kitam automobiliui, kad tavo paties būtų sunkiau aplenkiamas“, - tvirtino G. Willis.
Iki šiol labai daug „Formulės-1“ atstovų yra pasisakę apie KERS ir komentarai yra itin skirtingi – nuo didžiausio susižavėjimo iki aršiausios kritikos. Realiai KERS įtaka matysis naujo sezono eigoje.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).