Labai tikėtina, kad po poros metų „Formulės-1“ kalendoriuje gali atsirasti dar viena Japonijos trasa.
Dabartinė F-1 vadovybės sutartis su
Suzuka galioja iki 2006-ųjų metų, o būtent iki 2006-ųjų metų bus užbaigti Mount Fuji trasos renovavimo darbai. Tarp šių trasų tuomet įsivyrautų nuožmi konkurencija. Juolab, kad Suzukos trasa priklauso koncernui „Honda", o Mount Fuji - „Toyota“. Problema ta, kad „Honda“ tikrai nenorės prarasti savo trasos, o „Toyota", organizavusi masinį trasos atnaujinimą, darys spaudimą, kad Japonijos GP persikeltų į Fuji. Tokiu atveju
Bernie Ecclestone'as gali organizuoti lenktynes abejuose trasose tuo pačių nemažai pasipelnydamas iš to. Japonijai tai nebūtų naujiena, nes 1994-ais bei 1995-ais čia vyko po dvi lenktynes - Suzukoje (Japonijos GP) ir Aidoje (Ramiojo vandenyno GP).
Tokiu atveju vienas Japonijos GP būtų suporuotas su sezono startu Australijoje, o kitas, kuriam būtų suteiktas unikalus pavadinimas, kaip įprasta vyktų sezono gale, greičiausiai po ar prieš Kinijos GP. Dar vienas sprendimas galėtų būti rengti Japonijos GP kiekvienoje trasoje pakaitomis, t.y. kas antrais metais, tačiau, kaip parodė ankstesnė F-1 patirtis, toks variantas yra labai brangus trasos savininkams, investuojanties milžiniškas pinigų sumas.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).