Gandų sezonas: A. Giovinazzi gali pakeisti K. Magnusseną

Gandų sezonas: A. Giovinazzi gali pakeisti K. Magnusseną
logo 2023 Rugpjūčio 22 d. 15:01, Pirelli

Vasaros pertraukos metu kai kuriems sirgaliams pasirodė, kad ši vasara yra be galo rami dėl galimų „Formulės-1“ pilotų perėjimų – kai kas net liūdėjo, kad nėra apie ką kalbėti.

Tačiau štai pauzė F-1 pasaulio čempionate artėja į pabaigą, komandos sugrįžta prie darbų ir gandų apie pilotus malūnas pradėjo suktis. Ypatingų sensacijų šiemet nesulauksime, tačiau kai kurios žinomos pavardės jau pradėjo skambėti. Pavyzdžiui, Nicholas Latifi, bet ne dėl to, kad kanadietis planuoja sugrįžti prie F-1 bolido vairo – tokių planų Latifi neturi, bet jis žada užsiimti visai kitais reikalais.

Aišku, kad Alexas Albonas demonstruoja labai gerą greitį prie gana lėto bolido vairo ir dėl Tailando kilmės sportininko jaudintis nereikia. O štai čempionato debiutanto Logano Sargeanto sąskaitoje taškų visai nėra, tačiau „Williams“ komandoje, kaip teigiama, yra patenkinti amerikiečio pažanga. Antra, Sargeanas neva yra užsitikrinęs labai didelius rėmėjų pinigus, kuri „Williams“ sąskaitoje sudarys nemenką komandos biudžeto dalį, kurią anksčiau komandai duodavo Latifi šeima.

Išeitų, kad kalbos apie „Williams“ susidomėjimą Micko Schumacherio kandidatūra yra nieko vertos, nes mažai kas abejoja, kad komandos sudėtis kitais metais keisis. Tačiau Mickas yra ne vienintelis sportininkas, kuris dar turi vilčių tapti naujuoju A. Albono partneriu; tarp kandidatų yra minimas dabartinis „Aston Martin“ atsarginis sportininkas Felipe Drugovichus, o taip pat Jackas Doohanas ir Frederikas Vesti – du gana greiti ir perspektyvūs sportininkai, dabar lenktyniaujantys „Formulėje-2“. Bet jų šansai labai maži.

O štai „Haas“ pilotų sudėtis gali pasikeisti ir tai susiję su tuo, kad amerikiečių komandos nauju rėmėju taps „Alfa Romeo“ - kalbama, kad šiuo vardu vadinsis „Ferrari“ jėgos agregatai, kuriuos naudoja „Haas“ ekipa.

Tuo tarpu sutarties su Nico Hulkenbergu pratęsimas – tik laiko klausimas, o štai Kevino Magnusseno pozicijos nėra tokios stiprios. Vienu iš daną galinčių pakeisti kandidatų yra minimas Antonio Giovinazzi, gamyklinės „Ferrari“ komandos sportininkas, šiais metais laimėjęs Le Mano lenktynes. Italų pilotas prie bolido su itališku varikliu vairo – teoriškai gana gražiai skambanti frazė, tačiau kaip bus iš tikrųjų, sužinosime kiek vėliau.

Beje, Antonio nėra vienintelė kandidatūra „Haas“ kartu su naujuoju rėmėju, kuri yra svarstoma kitiems metams: dar yra ir Theo Pourchaire, pirmaujantis „Formulės-2“ čempionate. Prancūzas šiuo metu dirba „Sauber“ atsarginiu lenktynininku, todėl „Alfa Romeo“ jį gerai pažįsta. Be to, T. Pourchaire karjera rūpinasi ne kas kitas, o „Ferrari“ komandos vadovas Fredericas Vasseuras – tai yra svarbus momentas.

Bet tam, kad padidintų savo šansus pereiti į „Formulę-1“, Theo privalo laimėti jaunimo seriją.

Permainos neatmestinos ir „Alfa Romeo/Sauber“ ekipoje, nors paskatos tokioms kalboms nėra įtikinamos: jei Valtteri Bottas turi ilgamečius susitarimus su šveicarų ekipa, tai kino Guanyu Zhou kontraktas baigiasi šiais metais.

Tačiau iš vienos pusės – pilotas iš Kinijos gerokai pagerino rezultatus ir kartais jam net pavyksta aplenkti kolegą iš Suomijos, tačiau iš kitos pusės – ar to pakaks, norint įtikinti būsimus komandos šeimininkus iš „Audi“ koncerno?

Iš dalies sprendimas dėl Zhou priklausys nuo to, kiek dosniai atvers kišenes rėmėjai iš Kinijos, iš dalies – nuo Andres Seidlo ir jo aplinkos pozicijų, kurios iki šiol nėra žinomos – gal jie nori pakviesti tą patį perspektyvų Pourchaire? O gal dar kurį nors „Formulės-2“ sportininką?

Kadrų rokiruotė „AlphaTauri“ komandoje įvyko ką tik ir didelį tikimybė, kad šioje Italijos komandoje pilotų sudėtis kurį laiką išliks stabili – kitais metais čia turėtų važiuoti Yuki Tsunoda ir Danielis Ricciardo.

Kur kas geriau stebėti Sergio Perezą ir tai, kaip vystysis jo santykiai su tituluotu Maxu Verstappenu antroje šio sezono pusėje: jei dėl kurių nors priežasčių viskas klostysis prastai, tai Ricciardo jau gana greitai gali sugrįžti prie „Red Bull“ vairo. Bet tokio scenarijau nereikia per daug pervertinti.

Bet ar bus kokių nors permainų „AlphaTauri“ sudėtyje, daugiausiai priklausys nuo „Red Bull“ vadovybės ir Helmuto Marko pozicijos, o kokia ji yra dabar, niekas nežino. Ne veltui kalbama apie įvairiausius scenarijus, net apie „AlphaTauri“ pardavimą. Kol kas tik aišku, kad komanda keis pavadinimą ir pagrindinį rėmėją.

Taip pat tikslai galima pasakyti: kitais metais ilgametį jos vadovą Franzą Tostą pakeis Laurentas Mekies, kuris šiuo metu intensyviai analizuoja pilotų rinką tolimesnei perspektyvai.

Komandos naujuoju pagrindiniu rėmėju gali tapti Vokietijos madingų drabužių prekės ženklas „Hugo Boss“, o kadangi Faenzos komandos boliduose nuo 2026 metų bus montuojami ne „Honda“, o “Red Bull Powertrains-Ford“ varikliai, labai tikėtina, kad Y. Tsunodos vieta atiteks kam nors kitam, kuris labiau atitiks visas šias italų ekipos permainas.

Ar galės šiuo lenktynininku tapti Liamas Lawsonas, kurio greičiu niekas neabejoja? Iš „Red Bull“ jaunimo programos dalyvių jis yra pats perspektyviausias ir jis jau turi pergalių kitose serijose patirties. Be to, jis svajoja apie „Formulę-1“. Bet pirmiau sportininkui iš Naujosios Zelandijos šiais metais reikia laimėti japoniškąją „Super Formula“, o vėliau – bus matyti.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983