H. Marko apie geriausias ir blogiausias „Red Bull“ lenktynes

H. Marko apie geriausias ir blogiausias „Red Bull“ lenktynes
logo 2020 Lapkričio 19 d. 12:59, Pixabay

„Red Bull“ koncerno sporto konsultantas Helmutas Marko prisiminė pačius ryškiausius epizodus komandos istorijoje...

Helmutas Marko: „Per praėjusias 300 lenktynių sėkmių buvo daugiau nei pralaimėjimų. Žinoma, iš karto į galvą ateina mintys apie iškovotus keturis pasaulio čempiono titulus, bet aš su ypatingu malonumu prisimenu trejas ryškiausias varžybas.

Visų pirma, tai pirmoji „Red Bull“ pergalė Kinijos GP 2009 metais. Net pergalingas dublis. Sebastianas Vettelis ir Markas Webberis dominavo ant šlapios trasos. Tai buvo pirmoji Vettelio pergalė „Red Bull“ sudėtyje. Tada jis buvo naujokas komandoje.

Antros lenktynės – paskutinis etapas 2010 metais Abu Dabyje. Tada mes kovojome dėl titulo. Sebastianas turėjo mažiau taškų nei Markas Webberis ir Fernando Alonso. Kadangi jis turėjo kur kas mažiau šansų, esu dar labiau nustebęs, kad titulas atiteko būtent jam.

Lenktynių pradžioje Webberis turėjo problemų su padangomis, todėl buvome priversti atlikti sustojimą. „Ferrari“ į tai sureagavo – ir mums pasisekė, kad Alonso įstrigo grūstyje. Mes galvojome, kad vieninteliu varžovu buvo Webberis, bet Sebastianas puikiai nuvažiavo lenktynes ir be problemų jas laimėjo. Nežiūrint į jauną amžių, jis parodė, kad kuo spaudimas yra didesnis, tuo geriau jis važiuoja. Vettelis laimėjo titulą todėl, kad antrasis mūsų pilotas – Markas Webberis taip pat turėjo šansus, o „Ferrari“ sugebėjo susikoncentruoti kovai tik su vienu varžovu.

Trečios įsimintinos lenktynės – tai pirmoji Maxo Verstappeno pergalė 2016 metais per Ispanijos GP. Tai buvo pirmosios jo varžybos „Red Bull“ sudėtyje, jam tada tebuvo tik 18 metų ir jis tapo pačiu jauniausiu GP nugalėtoju.

Tą dieną mes galėjome lengviau atsikvėpti, juk metus prieš tai mes su dideliais vargais gavome superlicenciją Maxui. FIA buvo nesukalbami ir nenorėjo išduoti licencijos 17-mečiam lenktynininkui. Jie argumentavo tuo, kad Maxas tuo metu dar neturėjo paprasto vairuotojo pažymėjimo. Galų gale jie sutiko, bet vėliau sugriežtino taisykles. Maxo pergalė įrodė mūsų teisumą“.

Helmutas Marko taip pat pridūrė, kad norėtų iš atminties išbraukti 2 etapus – Turkijos GP 2010 metais, kai susidūrė Vettelis ir Webberis ir etapą Baku 2018 m., pasibaigusiu Verstappeno ir Ricciardo susidūrimu.

„Vettelio ir Webberio susidūrimas – tai buvo  žiauru, juk abu jie tada kovojo dėl titulo. Galiausiai Sebastianas neuždirbo nė vieno taško, o Markas vis dėlto finišavo trečias. Po lenktynių Turkijoje niekas negalėjo nuspėti, kad titulas vis tiek atiteks Sebastianui.

Incidentas Baku buvo dar žiauresnis, nes Maxas ir Danielis turėjo galimybes laimėti tas lenktynes. Labai blogai, be to, neaišku, kad iš jų ten buvo kaltas. Bet skirtingai nuo 2010 metų, per spaudos konferenciją tarp Maxo ir Danielio nebuvo jokių konfliktų. Nebuvo jokių išpuolių iš abiejų pusių. Tai vienintelis pliusas šioje istorijoje“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 816
2. Giriby 812
3. mantioras 805
4. Gudas 796
5. Kęstutis Šimkus 794