„Red Bull“ komandos konsultantas Helmutas Marko po lenktynių Melburne pareiškė – dabar „Honda“ motorai nusileidžia „Mercedes“ tik 10 AG, o greitai jie taps galingesni, todėl komanda sau kelia pačius aukščiausius uždavinius.
Helmutas Marko: „Tikiuosi, kad „Mercedes“ pranašumas paaiškinamas Melburno trasos ypatumais. Buvo malonu įveikti „Ferrari“, bet pabaigoje mes norime aplenkti visus.
Dabar pati geriausia mūsų mašinos dalis – „Honda“ jėgos agregatas. Mums reikia pagerinti važiuoklę. Bolidui trūksta prispaudžiamosios jėgos, bet jis buvo kuriamas pagal paskutinių metų mūsų filosofiją, kai mašinai trūkdavo galios ir mums tekdavo ją kompensuoti. Visą tą laiką mes siekėme minimalaus pasipriešinimo tiesiosiose, todėl į Melburną atsivežėme tokius mažus sparnus. Didelių mes paprasčiausiai neturime, bet atėjo laikas tai pakeisti ir mes pasistengsime tai padaryti kuo greičiau.
Per visas lenktynes Australijoje su „Honda“ motorais jokių problemų nebuvo. Mes norėjome išsaugoti maksimumą energijos, kad galėtumėme atakuoti paskutiniuose ratuose, bet Maxas išlėkė iš trasos. Mes turėjome pakankamai galios lenkimams ir pilnai įkrautą bateriją. Strategija buvo tokia, kad Verstappenas turėtų galimybę lenkti paskutiniuose ratuose, pasinaudodamas naujesnių padangų pranašumu. Visi žino, kad Maxas būtinai būtų pakovojęs.
Melburne „Honda“ atstovai mums pažadėjo, kad jėgainės greitai bus dar galingesnės. O mes privalome pagerinti važiuoklę, kad galėtumėme kovoti su lyderiais. Jei galios padidėjimas bus ryškus, mes nelauksime aštunto etapo, kad galėtumėme pasikeisti motorą be baudos – mes geriau sutiksime prarasti pozicijas, bet iš karto galėsime važiuoti dar greičiau“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |