Vairo valdymo sistema DAS, kurią „Mercedes“ komanda pristatė per žiemos bandymus Barselonoje, toliau drumsčia varžovų protus. „Red Bull“ kompanijos konsultantas Helmutas Marko tikina, jog DAS pranašumas yra akivaizdus, tačiau sukurti savąją šios sistemos versiją nėra taip paprasta.
Helmutas Marko: „Pagrindinis DAS pranašumas yra tas, kad su šios sistemos pagalba yra kur kas lengviau įšildyti padangas iki darbinės temperatūros. Dėl to „Mercedes“ turi ryškų pranašumą po restartų iš trasos pasitraukus saugos automobiliui. Šiais metais didžioji dalis lenktynių įvyks Europoje, rudenį pradės vėsti orai ir DAS pranašumas dar labiau išryškės.
DAS nėra taip lengva sukurti. Mes komandoje svarstėme šį klausimą, bet sistemos sukūrimui ir gamybai prireiks nemažai laiko. Mes nenorime paprasčiausiai nukopijuoti „Mercedes“ sprendimo, mes norime jį padaryti geresniu. DAS pranašumas yra akivaizdus, bet minusas yra tas, kad ją sunku pagaminti.
Kitais metais DAS bus uždrausta. Visa ši situacija man atrodo keistai todėl, nes neseniai FIA davė „Mercedes“ žalią šviesą šios sistemos modernizavimui“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |