H. Marko mano, kad DAS neatitinka taisyklių (15)

H. Marko mano, kad DAS neatitinka taisyklių
logo Vasario 21 d. 11:25, Daimler AG

Red Bull“ kompanijos konsultantas automobilių sporto klausimais Helmutas Marko mano, kad inovacinė „Mercedes“ vairo valdymo sistema DAS, pasaulio čempionų komandos parodyta antrąją bandymų Barselonoje dieną, neatitinka reglamento.

Helmutas Marko: „Jei pilotuodamas jūs keičiate ratų išvirtimo kampą, o tai priveda prie ratų plokštumos sąlyčio su trasos danga pakeitimų ir nedidelio, tačiau pakitusio klirenso,  tai yra draudžiama, nes visa tai yra panašu į uždraustą aktyvios pakabos sistemą“.

Tuo tarpu „Mecedes“ pareiškė, kad DAS sistema atitinka taisykles, kurios leidžia keisti ratų padėtį vairo kolonėlės pagalba, o kokiose plokštumose – reglamente visai nenurodyta.

„Mercedes“ technikos direktorius Jamesas Allisonas pareiškė, kad komanda šiuo klausimu konsultavosi su FIA – federacijos techninės tarnybos jokių prieštaravimų neįžvelgė.

Komentarai (15)


ddt
| Vasario 23 d. 10:05
deivec
| Vasario 22 d. 17:53

cia sarkazmas..ne logika

tada kitas reikalas. Tik sarkazmas turi kažkaip būti matomas, nes kitu atveju prasmę rašytiniame tekste apsprendžia gramatika :)
deivec
| Vasario 22 d. 17:53
ddt
| Vasario 21 d. 18:22

O tai pala. Lyg Mersai vieninteliai MB variklį naudotų. Kaip tai paišosi į tavo logiką?

cia sarkazmas..ne logika
ddt
| Vasario 21 d. 18:22
deivec
| Vasario 21 d. 16:54

tai penki titulai tik del variklio. 6 tas tai netiketumas

O tai pala. Lyg Mersai vieninteliai MB variklį naudotų. Kaip tai paišosi į tavo logiką?
deivec
| Vasario 21 d. 16:54
YZF
| Vasario 21 d. 12:43

Pranasumas yra posukiuose, o ne tiesiojoje. Jeigu ir laimes champa tai tik ne del sitos sistemos (ka jau padare anksciau 6x)

tai penki titulai tik del variklio. 6 tas tai netiketumas
Gambini
| Vasario 21 d. 15:44
pleimind
| Vasario 21 d. 14:04

Gal gali pasidalinti tais šaltiniais, nes kolkas kiek teko domėtis visi kaip tik sako, kad labiausiai tikėtinas yra nedidelis pranašumas kas liečia greitį, bet galbūt šiek tiek labiau tausoja padangas. Kitaip sakant daug galbūt, bet beveik viskas yra paremta fraze "Aš manau", o ne kažkuo daugiau.

Šaltinių tikslių nepamenu jau, bet ta sistema turi krūvas pranašumų: posukiai, tiesiosios, galimybė keisti rake lapsnį, plius vieni rašo, kad tiesiosiose jie dar tokiu būdu gali efektyviau aušinti padangas.
pleimind
| Vasario 21 d. 15:03
SatanKlaus
| Vasario 21 d. 14:53

Tai kad jau rašo jog nuo 21 metų ši sistema bus uždrausta...

Uždrausta ar dėl techninio reglamento pasikeitimų nebebus legali? Aš kaip suprantu iš komentarų, tai pakeitimai techniniame reglamente, kurie buvo padaryti dar gerokai prieš bandymus ir dėl kurių ši sistema nėra legali, yra mercedes nepasitenkinimo nauju reglamentu pagrindas.
SatanKlaus
| Vasario 21 d. 14:53
Tai kad jau rašo jog nuo 21 metų ši sistema bus uždrausta...
pleimind
| Vasario 21 d. 14:04
RSFerrari
| Vasario 21 d. 11:49

Dreba ne vieni konkurentai, nes jei sistemą patvirtins, sprendžiant pagal užsienio šaltinius, mersų pranašumas dėl jos gali būti pakankamai ženklus. Ypač palengvintų lenkimus tiesiųjų pabaigose, o tai veda link dar vieno laimėto sezono, kas kitas komandas jau varo į neviltį.

Gal gali pasidalinti tais šaltiniais, nes kolkas kiek teko domėtis visi kaip tik sako, kad labiausiai tikėtinas yra nedidelis pranašumas kas liečia greitį, bet galbūt šiek tiek labiau tausoja padangas. Kitaip sakant daug galbūt, bet beveik viskas yra paremta fraze "Aš manau", o ne kažkuo daugiau.
parte
| Vasario 21 d. 13:02
Mersai ir taip gerai vare posukiuose, dabar vaira trauki i save ir sluoji kaip pakilimo taku.
Life
| Vasario 21 d. 12:56
YZF
| Vasario 21 d. 12:43

Pranasumas yra posukiuose, o ne tiesiojoje. Jeigu ir laimes champa tai tik ne del sitos sistemos (ka jau padare anksciau 6x)

Tiesiojoje irgi pranašumas, nes sumažina sukibino plotą pasipriešinimą. Jeigu buliai ir ferrariai bus arti kaip praeito sezono gale, gali būti, kad tokios sistemos lems ir titulo klausimą.
×

F-1.lt pulsas