„Red Bull“ patarėjas Helmutas Marko mano, kad techninė direktyva, kurią FIA inicijavo prieš Kanados GP, nebuvo tinkamai apgalvota.
Nuo pat sezono pradžios dalis F-1 automobilių tiesiojoje smarkiai šokinėja - tai yra šalutinis „žemės efekto“ sukeliamas poveikis.
Kai kurie paragino FIA imtis veiksmų, kurie padėtų išspręsti minėtą problemą, nerimaujant dėl ilgalaikės sportininkų sveikatos ir saugumo. Tačiau dalis dalyvių teigė, kad tai jiems nėra didelė problema.
Prieš lenktynių savaitgalį Monrealyje FIA, siekdama užtikrinti saugumą, išleido direktyvą, kurią komandos vertino skirtingai. Viena iš jų - „Red Bull“, kuri nenori, kad federacija imtųsi permainų sezono viduryje.
„Nemanau, kad FIA sprendimai yra teisingi. Viena komanda, „Mercedes“, turi daugiausiai problemų, o federacija staiga nusprendžia imtis veiksmų sezono viduryje“, - sakė H. Marko.
„Yra paprastas sprendimas. Reikia tiesiog pakelti automobilį. Tada nebelieka to šokinėjimo, bet prarandamas greitis. Dabar tai, ką daro FIA, yra greitas sprendimas, kuris tikrai nebuvo tinkamai apgalvotas.“
Kanados GP buvo pirmasis savaitgalis, kai FIA pradėjo taikyti savo direktyvą ir rinkti jai svarbius duomenis, kurie bus panaudoti problemai spręsti.
H. Marko pridūrė, kad dabartinė direktyvos forma yra per daug neapibrėžta ir teigė, kad „Mercedes“ bus ta komanda, kuri gali prarasti daugiausiai, kai direktyva bus pradėta taikyti praktikoje.
„Vis dar yra dalykų, kuriuos reikia pakoreguoti, nes parametrai yra pernelyg migloti. Manau, kad tai labiausiai paveiks dėl to daugiausiai besiskundžiančią komandą.“
jis visiskai teisus, tik nesuprantama ko triedzia buliai, fia lieps pakelt tiem kas sokines daugiau nei ju kolkas nenustatyta ale "saugaus" sokinejimo riba, tai jei buliai nesokines jiems tas negresia ir tikrai labiausiai nukentes mersai, bet visi zinom, kad kas "nesokines-tas p.....s" :)))))
Ir blogiausiai bus, jeigu FIA ne bolidus lieps pakelti, o priims pakeitimus, pagal prastumtas Mersų lobistų idėjas. Tai gali lemti visišką jėgų persiskirstymą.
Tas paveikslas per tiek laiko jau gana aiškiai susidėliojo, tik reikia matyti dalykus :)
Tai kad šitas nupezęs senis jau seniai su logika prasilenkinėja
Senis kalba apie du skirtingus dalykus. Vienas, kad Mersai spaudžia FIA, norėdami išspręsti savo šokinėjimo problemas. Kitas, kad performance'o prasme tie patys Mersai gali daugiausiai ir nukentėti, nes FIA tiesiog gali liepti pakelti bolidą, kas išspręs šokinėjimo problemą, bet Mersams greičio nepridės.
Atrodo lietuviškai, juodu ant balto parašyta, bet buduliams vis tiek vertėjo reikia.
Ale kritikuoja mersus, nes ale nori savo problemas issispresti, o ne del saugumo ar sveikatos, bet po to sako, kad būtent mersam bus nepalankiausia... Redbull logika auksinė...