„Honda“ į Baku atvežė naujienų

„Honda“ į Baku atvežė naujienų
logo 2017 Birželio 23 d. 12:19, McLaren

Honda“ motoristai į Baku atvežė dalį žadėtų jėgainės atnaujinimų. Tai tos pačios naujienos, kurios turėjo debiutuoti Kanadoje, bet japonų variklių gamintojai jų paruošti nesuspėjo, dėl to iššaukė kritikos ugnį iš „McLaren“ pusės.

Monrealyje Zakas Brownas pirmą kartą viešai kritikavo savo partnerius, faktiškai iškėlęs jiems ultimatumą: jei artimiausiu metu progreso pasiekti nepavyks, „McLaren“ santykiai su „Honda“ bus nutraukti.

„Honda“ projekto vadovas „Formulėje-1“ Yusuke Hasegawa pažymėjo, kad jų kompanija daro viską, kas įmanoma ir be panašių grasinimų. „Niekas nėra taip nusivylęs rezultatais kaip mes patys, - pareiškė jis, o prieš lenktynes Baku jis pažymėjo, kad problemoms spręsti kompanija gali kreiptis ir į F-1 čempionato organizatorius.

Ar tai įvyks, daugeliu atvejų priklausys nuo to, kaip suveiks naujienos, kurios atvežtos į Azerbaidžaną. Atnaujinimai palietė vidaus degimo variklį, turbiną ir MGU-H sistemą. Dėl potencialaus galios padidėjimo nuomonės išsiskyrė.

Oficialiai „Honda“ informavo „McLaren“, kad naujienos leis padidinti jėgainės galią 12 AG. Matyt, kad japonų gamintojai apsidraudė, sąmoningai sumažindami naujienų potencialą, kad vėliau galėtų pasiteisinti, jei reikalai pajudės netinkama kryptimi.

Kiti šaltiniai kalba apie tai, kad galia padidės mažiausiais 30 AG. Beje, pusė šios galios duos nauja vidaus degimo variklio fortkamera. Teoriškai nauja variklio versija leistų atsilošti dar daugiau, bet japonams nepavyko susitvarkyti su vibracijomis vožtuvų mechanizme didinant galią, todėl antroji naujienų dalis bus paruošta tik po vasaros pertraukos.

„McLaren“ planuoja išbandyti naujienas penktadienį. Pagal dienos rezultatus ir bus priimtas spendimas, ar apsimoka naujienas naudoti kvalifikacijoje ir lenktynėse. Jei bus surasta problemų, komanda sugrįš prie senosios jėgainės versijos.

Problema tik tame, kad nepriklausomai nuo ekipos sprendimų, abu „McLaren“ pilotai praras po 15 vietų starto juostoje, o vadinasi, jie startuos iš peletono galo. Vidaus degimo variklių rezervą Alonso ir Vandoorne dar turi, tačiau naujos turbinos ir MGU-H jau bus šeštos šiame sezone ir bauda bus neišvengiama.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553