„
Honda“ komandos vadovas Nickas Fry'us išreiškė įsitikinimą naujojo 2007 metų modelio variklio, kurį ketina naudoti šio savaitgalio lenktynėse Japonijoje, patikimumu.
„Šiuo varikliu įveikėme 1 500 kilometrų distancijas abiejų bandymų sesijų Jereze metu, todėl nemanome, kad gali kilti kokių nors problemų. Jei jų kiltų, mes labai nusiviltume“, - pareiškė N.Fry'us.
„Kinijoje visi keturi „Honda“ variklius turėję bolidai sėkmingai pasiekę finišo liniją be jokių problemų, todėl tikimės, kad mūsų pozicijos patikimumo srityje yra stiprios“, - pažymėjo „Honda“ ekipos vadovas.
Jis pažymėjo, kad variklis yra sukurtas ir optimizuotas kitų metų „Formulės-1“ taisyklėms, kurios draus tobulinti agregatus, o jų sukiai turės būti apriboti iki 19 tūkstančių per minutę.
„Variklis galios prasme šiuo metu per daug nesiskiria nuo pirmtako. Turėtų būti kiek lengviau vairuoti juo varomą bolidą. Manau, kad jis mums suteiks mažą, o ne didelį, žingsnį į priekį paskutinėse dvejose lenktynėse“, - aiškino N.Fry'us.
„Visos gerosios variklio savybės atsiskleis, kai mes turėsime apriboti jo sūkius iki 19 tūkstančių per minutę. Jo konstrukcija yra fundamentaliai geresnė nei šiuo metu naudojamo agregato. Jis buvo sukurtas būtent tokioms sąlygoms, o ne tam, kad būtume stipriai greitesni Suzukoje (Japonijos GP – red. past.) ar Brazilijoje, nors ir tikiuosi, kad šiek tiek pagreitėsime“, - pridūrė jis.
Naująjį variklį buvo planuojama pradėti jau Italijos GP metu, tačiau penktadienio treniruotėse bandytojas Anthony Davidsonas patyrė net du iš eilės agregato gedimus, todėl tokių planų teko atsisakyti.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).