„Honda“ nori tiekti jėgaines „Aston Martin“

„Honda“ nori tiekti jėgaines „Aston Martin“
logo 2023 Balandžio 18 d. 20:17, McLaren

Vasario pradžioje FIA užregistravo šešis gamintojus, kurie gavo teisę tiekti jėgos agregatus „Formulei-1“ pagal 2026 metų reglamentą. Į sąrašą pateko ir „Honda“, kuri dabar tęsia bendradarbiavimą su „Red Bull“, tačiau jau dabar žinoma, kad ši draugystė nebus pratęsta pasikeitus reglamentui, nes „Red Bull“ jau pasirašė sutartį su „Ford“.

Oficialiai „Honda“ išėjo iš „Formulės-1“ 2021 m. pabaigoje, todėl sprendimas sugrįžti daugeliui buvo netikėtumas – juo labiau, kad dabar japonai neturi klientų peletone, net potencialių kandidatų.

Jei atmesime gamyklines komandas ir „Sauber“, kuri pradeda bendradarbiavimą su „Audi“, hipotetiškais „Honda“ klientais gali tapti „Williams“, „McLaren“ arba „Aston Martin“. Variantas su „Haas“ nevertas dėmesio net teoriškai, nes Gene Haasas yra linkęs bendradarbiauti tik su „Ferrari“.

Tačiau „Honda“ koncerno vadovai jau padarė savo pasirinkimą. Japonų gamintojas nutarė pasinaudoti Lawrence'o Strollo ambicijomis. Ne paslaptis, kad šiuo metu Kanados milijardierius galvoja apie bendradarbiavimą su „Mercedes“. Paskutiniais metais jo komanda net tik naudoja „Mercedes“ jėgaines, bet ir iš Braklio bazės gauna daug važiuoklės detalių.

Tačiau netikėtas „Aston Martin“ sustiprėjimas – dabar komanda yra antra Konstruktorių įskaitoje, nusileisdama tik Red Bull“ - tai leidžia kalbėti apie tai, kad dabartinė schema baigia išsisemti. Nė viena gamyklinė komanda nebus patenkinta, jog ji pralaimi savo klientui.

Pačiai „Aston Martin“ išsiskyrimas su „Mercedes“ ir perėjimas į „Honda“ stovyklą būtų gana rizikingas žingsnis. Tačiau yra pagrindo tvirtinti, kad abi pusės jau pradėjo pirmines derybas. Silverstouno komandos pusei atstovauja Martinas Whitmarshas, buvęs „McLaren“ bosas, gerai pažįstamas su „Honda“ žmonėmis.

Žinoma, kelyje į šią partnerystę jau dabar galima surasti daug povandeninių srovių. Tačiau nė viena kliūtis negali būti neįveikta.

„Formulės-1“ komanda pilnai priklauso Lawrence'ui Strollui, kadangi kompanijoje „Aston Martin Lagonda“ jam priklauso kontrolinis akcijų paketas. Tačiau Anglijos gamintojo pakete akcijų dalį turi ir „Mercedes“, o tai tikrai apsunkins perėjimą į „Honda“ stovyklą.

Beje, dar tuo metu, kai jis išpirkinėjo „Racing Point“, Strollas sukūrė gana lanksčią santykių struktūrą tarp kompanijos ir „Formulės-1“ komandos. Tai buvo daroma daugiau dėl prekės ženklo įvaizdžio, o dabar tai gali tapti naudinga aljansui su japonais.

„Aston Martin“ atsisakyti bendradarbiavimo su „Mercedes“, kurio pagrindai buvo padėti anksčiau, kai Braklio komanda dominavo pasaulio čempionate, turi dar vieną rimtą pagrindą – tai komandos-satelito įvaizdžio atsisakymas.

Dabar, kai bazėje Silverstoune greitai pradės veikti naujas vėjo tunelis, bet to, ekipos bazėje jau yra visa būtina įranga patiems kurti pavarų dėžes ir transmisiją, draugystė su „Mercedes“ neturi buvusios reikšmės. Taigi, aljansas su „Honda“ nėra jau toks nerealus.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983