„Honda“ komandos vadovas Nickas Fry'us išreiškė didelį tikėjimą naujojo variklio patikimumu ir galimybėmis jį homologuoti pasibaigus šių metų sezonui.
Tarptautinei automobilių federacijai (FIA) pateikti agregatą prieš būsimąjį dviejų metų trukmės variklių tobulinimo draudimą galima tik tuo atveju, jei šis bent viename bolide yra nuvažiavęs dvi lenktynes nuo starto iki finišo. Naujasis „Honda“ agregatas kol kas įveikė tik Japonijos GP lenktynes.
„Neturėjome absoliučiai jokių problemų. Rubenso (Barrichello – red. past.) atveju turėjome galimybę ženkliai sumažinti jo variklio sūkius. Taip pat ir Jensono (Buttono – red. past.), kai pamatėme, kad sūkius sumažino ir „McLaren“ komanda“, - pareiškė N.Fry'us.
„Tiesą sakant, paskutiniuosiuose lenktynių ratuose galėjome gana smarkiai sumažinti Jensono variklio sūkius, todėl manau, kad į Braziliją vykstame geros formos šioje srityje“, - pažymėjo jis.
Jei Brazilijos GP lenktynių metu suges abu „Honda“ varikliai, komandai homologacijai teks pateikti Kinijos GP etape naudotą agregatą.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).