„Ferrari“ teigia, kad Charlesui Leclercui Belgijos GP lenktynes sugadino į stabdžių aušinimo sistemą patekusi Maxo Verstappeno šalmo stiklo plėvelė.
Olandas plėvelę nusiplėšė pirmame rate. Sportininkas teigė, kad taip padarė, nes dėl varžovų sukeltų dulkių nieko negalėjo matyti. Tą patį pirmame rate padarė ir C. Leclercas.
Nuplėšta M. Verstappeno šalmo plėvelė pateko į C. Leclerco stabdžių aušinimo sistemą. Staigiai pakilus temperatūrai, „Ferrari“ nusprendė pakviesti sportininką sustojimui, kurio metu ir pašalino plėvelę iš aušinimo sistemos.
„Ferrari“ vadovo M. Binotto teigimu, dėl pakilusios temperatūros stabdžių sistemoje, sugedo vienas iš jutiklių, dėl ko sportininkas lenktynių pabaigoje viršijo greitį techninio aptarnavimo zonoje ir dėl to gavo 5 sek. baudą bei prarado penktą vietą.
„Greitį viršijome, nes tai buvo neįprasta situacija“, - aiškino M. Binotto.
„Mūsų nelaimei, nenaudojome įprastų greičio matavimo jutiklių, nes jie sugedo perkaitus priekinei dešinei stabdžių sistemai dėl Maxo nuplėštos šalmo stiklo plėvelės. O ir mūsų strategija galbūt nebuvo tokia tiksli.“
FIA paskelbė, kad nustatytą maksimalų 80 km/h greitį techninio aptarnavimo zonoje C. Leclercas viršijo vos 1 km/h.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |