„Formulė-1“ kol kas neleido „Andretti“ projektui dalyvauti pasaulio čempionate, bet darbus amerikiečių kompanija tęsia. Jau buvo pranešta apie bazės atidarymą Silverstoune, o pokalbyje su „Motorsport Week“ technikos direktorius Nickas Chesteris kalbėjo apie „Andretti“ tikslą stoti į F-1 startą nuo 2026 metų.
Nickas Chesteris: „Plėsdami „Formulės-1“ komandos projektą, mes ieškojome augimo galimybių. Mūsų pasirinktas pastatas Silverstoune gerai atitinka tokį vaidmenį ir mes turime planą toliau plėstis.
Mūsų projektas yra globalaus pobūdžio. Negalima sakyti, kad jis įsikūręs tik Silverstoune – mes bendradarbiaujame su „General Motors“, su „Andretti“ baze Indianapolyje. Visi jie susiję vieni su kitais. Tarp „Andretti Global“ ir „General Motors“ bus suderinti „Formulės-1“ bolido detalių gamybos procesai.
Michaelas Andretti visada jaunimo serijas laikė geriausiu būdu atvesti sportininkus į „Formulę-1“ . Be to, tai geras būdas apmokyti inžinierius, panaudoti daugelio autosporto šakų sinergiją, taip daro „Andretti“ su „Formule-E“, Indy ir IMSA. Mes planuojame lenktyniauti „Formulėje-2“ ir „Formulėje-3“.
Dabar bazėje Didžiojoje Britanijoje dirba 80 žmonių. Iš „General Motors“ pusės projekte dirba 50 žmonių ir mes dabar aktyviai samdome personalą. Kiekvieną savaitę ateina nauji darbuotojai, mes darome viską, kad 2026 metais mūsų bolidas galėtų stoti į startą.
Mes jau pagaminome prototipą ir atlikome bolido nosies saugumo bandymus. Dabar gaminame važiuoklės sekciją, kad galėtumėme atlikti šoninį saugumo testą ir visa tai atliktų homologaciją. Šiais metais planuojame pagaminti ir išbandyti visą važiuoklės prototipą. Mes jau gaminame kokpitą pedalus, statramsčius, viršutinį ortakį, Halo, kad visa tai būtų jau paruošta, kai reikės konstruoti bolidą pagal naują 2026 metų reglamentą“.
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
Cia turbut kazkoks pokštas. Ka jie cia gamina ir bandys? Gal pirmiaus... skaityti daugiau