„Williams“ komandos techninis direktorius Patrickas Headas teigia, kad „
Ferrari“, nusižengdama taisyklėms, naudoja nevienodo mišinio padangas.
Kaip visi puikiai žinome, po lenktynių Vengrijoje „Ferrari“ komanda pasiskundė
FIA, kad „Michelin“ padangos yra platesnės, nei leidžiama ir tai suteikia jas naudojančioms komandoms greičio persvarą. Kalba tąsyk daugiausia ėjo būtent apie „Williams“.
Pažeidimų nebuvo rasta, bet tuo kova užkulisiuose nesibaigė – po lenktynių Monzoje visų akys nukrypo į „Ferrari“, nes atsirado įtarimų, kad „Bridgstone“ tiekia šiai komanda skirtingo mišinio padangas.
Anot P.Heado, lenktyniaujant Monzoje derinys, kad kairioji priekinė ir dešinioji galinė padangos būtų kietesnio mišinio, o dešinioji priekinė ir kairioji galinė – „minkštos“, suteikia pranašumą prieš vienodo mišinio padangomis važiuojančius bolidus.
FIA tada po lenktynių paėmė dvi (labai keista, kodėl ne visas keturias) „Ferrari“ „Bridgestone“ padangas tyrimams. Buvo pasakyta, kad tyrimas užtruks kelias savaites, deja, rezultatų nesulaukėme iki šiol... P.Headas teigia, kad jei jų ir sulauktume, tikrai nenustebtume, nes nesunku tyrimams paimti reikiamą padangų derinį, kurių mišinys nesiskirs.
Sakoma, kad ginklais po mūšio nemosuojama, o mūšis šių metų čempionate jau baigėsi. Bet ar ne per dažnai iškyla keistų faktų apie „Ferrari“ ir FIA bendradarbiavimą?
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).