IRL. Peak Antifreeze Indy 300

IRL. Peak Antifreeze Indy 300
logo 2005 Rugsėjo 14 d. 12:57, IRL
Danas Wheldonas „Chicagoland Speedway“ ovale iškovojo pergalę vos per plauką prieš Helio Castronevesą, tačiau to plauko užteko, kad jaunasis britas užsitikrintų 2005 metų IRL čempiono titulą. Kita vertus, šios lenktynės spindėjo toli gražu ne džiaugsmu.
Dvidešimtajame supergreito 1½ mylios ilgio ovalo rate Ryanas Briscoe ir Alexas Barronas susilietė padangomis lėkdami aukštai pasvirusiu posūkiu beveik 350 km/h greičiu. Akimirkai atrodė, kad tuo viskas ir baigsis, tačiau R.Briscoe bolidas ūmai pakilo į orą ir tėškėsi į tinklinius barjerus, esančius virš betoninės sienelės. Smūgis perplėšė automobilį pusiau, pažerdamas daugybę nuolaužų, o variklis ir pavarų dėžė iškeliavo savais keliais, palydėti gigantiško ugnies kamuolio iš prakirsto kuro bako. Nepaisant to, kad avarija atrodė labai įspūdingai ir šiurpinančiai, privažiavę medikai rado R.Briscoe sąmoningą. Jis buvo skubiai išskraidintas į ligoninę, kur jam buvo diagnozuoti abiejų raktikaulių lūžiai, smegenų sukrėtimas bei smulkūs vidaus organų pažeidimai, tačiau gyvybei joks pavojus negresia. Reikėtų atsiminti, kad panašioje avarijoje 2003 metais „Texas Motor Speedway“ Kenny Brackas buvo labai smarkiai sužalotas ir į bolidą vėl sėdo tik šiemet „Indianapolis 500“ lenktynėse, o tais pačiais metais Tony Renna legendiniame Indianapolio ovale analogiškoje situacijoje žuvo vietoje.
Ši avarija buvo pirmas kartas po 2004 metų „Indianapolis 500“, kai lenktynės buvo visiškai sustabdytos. Keisčiausia tai, kad šis incidentas buvo vienintelis visų lenktynių metu, nors dar kelis kartus saugos automobilis išvažiavo pasirodžius ant trasos nuolaužoms. Kita vertus, įtampa labai slėgė lenktynininkus, ir situacijų „ant ribos“ pasitaikydavo nemažai, o polenktyniniuose interviu netrūko aštrių pasisakymų vienas kito atžvilgiu. Tony Kanaanas nesismulkindamas pavadino Danicą Patrick idiote, į ką ši atsakė: „Šiose lenktynėse buvo labai daug pilotų, kurie vairavo kaip idiotai. Turiu omenyje, visą laiką būna bent vienas, kuris vairuoja kaip idiotas: kiša bolido nosį kur nėra vietos, blaškosi per visą trasos plotį neleisdamas bandyti lenkti... Jokiu būdu nepykstu ant Tony. Manau, mums reikėtų susitikti, pasikalbėti ir išsiaiškinti, ką ir kur aš padariau neteisingai.“
Tarp kitko, šis etapas buvo jau trečiasis šiame sezone, kai D.Patrick iškovojo pirmąją starto poziciją. Tiesa, šiam nuopelnui pasitarnavo nuobauda R.Briscoe, kuris kvalifikacijoje buvo greitesnis už ją, tačiau pokvalifikaciniame patikrinime jo bolide buvo aptikta taisyklių pažeidimų, dėl ko jis buvo nustumtas į rikiuotės uodegą.
“Peak Antifreeze Indy 300“ finišo rikiuotė:
1. Danas Wheldonas
2. Helio Castronevesas (+0,013 sek)
3. Samas Hornishas Jaun. (+0,067 sek)
4. Tomasas Scheckteris (+0,204 sek)
5. Tony Kanaanas (+0,224 sek)
6. Danica Patrick (+0,440 sek)
7. Vitoras Meira (+0,452 sek)
8. Scottas Sharpas (+0,597 sek)
9. Patrickas Carpentieris (+0,651 sek)
10. Buddy Lazieris (+0,927 sek)
Čempionato įskaita po „Peak Antifreeze Indy 300“ (15 etapų iš 17):
1. Danas Wheldonas - 570
2. Tony Kanaanas - 468
3. Samas Hornishas Jaunesnysis - 456
4. Dario Franchitti - 413
5. Helio Castronevesas - 400
6. Scottas Sharpas - 390
7. Vitoras Meira - 375
8. Bryanas Herta - 354
9. Tomasas Scheckteris - 349
10. Patrickas Carpentieris - 341
Parengta pagal www.indycar.com ir www.dailysouthtown.com informaciją.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1178
2. Tadux15 1161
3. Giriby 1155
4. mantioras 1147
5. Modestas99 1144