Absoliutus Melburno trasos rekodas buvo pagerintas dar per per trečiąsiais treniruotes – tai padarė Sebastianas Vettelis. Tačiau per kvalifikaciją Australijoje jį pavyko dar gerokai pagerinti Lewisui Hamiltonui, kuris ir iškovojo „pole“ poziciją.
Kartu S. Vetteliui pavyko sutaupyti vieną ultraminkštųjų padangų komplektą, kadangi pirmoje kvalifikacijos dalyje jis dirbo tik su superminkštosiomis padangomis. Tačiau „Pirelli“ mano, jog Melbure galima tikėtis, kad komandos laikysis vieno sustojimo boksuose strategijos, tokiu atveju sutaupytos padangos neturės jokios įtakos – pilotams teks startuoti su tomis padangomis, su kuriomis jie važiavo per antrąją kvalifikacijos sesiją, o po to pereiti prie superminkštųjų arba minkštųjų padangų.
„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Mario Isola: rato rezultatai buvo maždaug 2 sekundėmis geresni nei penai. Mes matėme įtemptą ir įdomią kvalifikaciją.
Per treniruotes padangų nusidėvėjimas buvo labai mažas, todėl vieno sustojimo strategija yra labiausiai tikėtina. Beje, tai priklausys ir nuo trasos temperatūros. Jei ji bus aukštesnė nei iki šiol, tai galėtų pastūmėti komandas ir prie dviejų sustojimų. Apskritai, kadangi dabarinės mašinos smarkiai skiriasi nuo ankstesnių, tai seni techniniai duomenys daug įtakos nedaro - nuspėti strategiją yra sunkiau, nei tai būdavo ankstesniais metais.
[gallery id=1252 rand=rand]
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | mantioras | 2786 |
2. | Valode | 2783 |
3. | Darius Linkevicius | 2766 |
4. | gytisz | 2741 |
5. | Beržas | 2740 |