M. Isola: vieno sustojimo strategija labiausiai tikėtina

M. Isola: vieno sustojimo strategija labiausiai tikėtina
logo 2017 Kovo 25 d. 11:05, Unsplash

Absoliutus Melburno trasos rekodas buvo pagerintas dar per per trečiąsiais treniruotes – tai padarė Sebastianas Vettelis. Tačiau per kvalifikaciją Australijoje jį pavyko dar gerokai pagerinti Lewisui Hamiltonui,  kuris ir iškovojo „pole“ poziciją.

Kartu S. Vetteliui pavyko sutaupyti vieną ultraminkštųjų padangų komplektą, kadangi pirmoje kvalifikacijos dalyje jis dirbo tik su superminkštosiomis padangomis. Tačiau „Pirelli“ mano, jog Melbure galima tikėtis,  kad komandos laikysis vieno sustojimo boksuose strategijos, tokiu atveju sutaupytos padangos neturės jokios įtakos – pilotams teks startuoti su tomis padangomis, su kuriomis jie važiavo per antrąją kvalifikacijos sesiją, o po to pereiti prie superminkštųjų arba minkštųjų padangų.

„Pirelli“ sporto padalinio vadovas Mario Isola: rato rezultatai buvo maždaug 2 sekundėmis geresni nei penai. Mes matėme įtemptą ir įdomią kvalifikaciją.

Per treniruotes padangų nusidėvėjimas buvo labai mažas, todėl vieno sustojimo strategija yra labiausiai tikėtina. Beje, tai priklausys ir nuo trasos temperatūros. Jei ji bus aukštesnė nei iki šiol, tai galėtų pastūmėti komandas ir prie dviejų sustojimų. Apskritai, kadangi dabarinės mašinos smarkiai skiriasi nuo ankstesnių, tai seni techniniai duomenys daug įtakos nedaro - nuspėti strategiją yra sunkiau, nei tai būdavo ankstesniais metais.

[gallery id=1252 rand=rand]



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983