Ispanijoje „Halo“ galimai išgelbėjo jauno sportininko gyvybę (28)

Ispanijoje „Halo“ galimai išgelbėjo jauno sportininko gyvybę
logo Gegužės 15 d. 00:20, Russian Time

FIA atliks tyrimą, kurio metu sieks išsiaiškinti ar „Halo“ sistema išgelbėjo jauno sportininko gyvybę praėjusį savaitgalį Ispanijoje vykusių „Formulės-2“ lenktynių metu.

F-2 sprinto varžybų metu ketvirtame trasos posūkyje susidūrė Tadasuke Makino ir Nirei Fukuzumi. Po lenktynių darytose nuotraukose nesunku pastebėti žymes ant „Halo“ sistemos, kurias paliko ant jos užšokęs bolidas.

Šiemet F-1 ir F-2 čempionatuose naudojamos „Halo“ sistemos viena iš paskirčių yra apsaugoti sportininką būtent nuo tokių situacijų, kai vienas bolidas nusileidžia ant kito bolido.

„Incidento metu vienas bolidas užšoko ant kito. Nemačiau kaip tai nutiko. Bet iš padangos žymių ant bolido akivaizdu kur buvo atsidūręs vienas iš bolidų incidento metu“, - kalbėjo FIA atstovas Charlie Whitingas.

„Mes ištirsime incidentą. Iš nuotraukų galima teigti, kad be „Halo“ viskas galėjo baigtis daug blogiau. Net jei tai ir neišgelbėjo jo gyvybės, be „Halo“ pasekmės galėjo būti daug blogesnės.“

Komentarai (28)


maxpower
| Gegužės 17 d. 00:32
mariusis
| Gegužės 17 d. 00:03

Prisimenant indycar ar kur ten, kur ratas ar kažkokia detalė nukrito ant galvos, šalmo kiaurai neperėjo kaip čia rašinėji, o liaudiškai nusuko sprandą, stuburas subyrėjo į sėdinę ir fsio, ATA. Taip ir čia jei ne halo tas strypas, gal tam lenktyninkui ratas butų galvą nusukęs ją kliudydamas. Bū tu su šalmu, aš tau iš trečio aukšto ratą numesčiau ant galvos, juk kam tas halo, užteks šalmo juk ane, kiaurai nepereis vistiek :)

Vienas dalykas Halo iš viršaus nieko neapsaugo ir antra jei paziuretum kaip atrodo f1 cockpito virsutine dalis kur prie galvos tai pamatymum, kad galvai palikta labai mazai vietos kur judet, is sonu yra gana auksti "borteliai" kurie turetu pasalinti sprando nusukimo galimybe kazkokiam objektui pataikius i salmo sona galva su visu salmu atsiremtu i to "bortelio" sona. Plius dar yra kazkoks dalykas nezinau kaip vadinasi kazkas panasaus i kaklo itvara, kur papildomai prilaiko salma.
mariusis
| Gegužės 17 d. 00:03
SliMMaz
| Gegužės 16 d. 18:10

jau kiek kartu sakyta, kad Bianchiui nebutu padejes joks Halo, jo diagnoze "Diffuse axonal injury" nuo staigios deasekleracijos. Tad as galiu ta pasakyt Bianchi tevams jei nori. Nors jie ta ir patys zino. O del pacio crasho... Nieko ten nesimato, Halo nubrozdintas, bet piloto salmas dar toli. Net nesulankste Halo, o vat piloto salma tai kiaurai butu perejes difuzorius ir perpleses galva ar ne?

Prisimenant indycar ar kur ten, kur ratas ar kažkokia detalė nukrito ant galvos, šalmo kiaurai neperėjo kaip čia rašinėji, o liaudiškai nusuko sprandą, stuburas subyrėjo į sėdinę ir fsio, ATA. Taip ir čia jei ne halo tas strypas, gal tam lenktyninkui ratas butų galvą nusukęs ją kliudydamas. Bū tu su šalmu, aš tau iš trečio aukšto ratą numesčiau ant galvos, juk kam tas halo, užteks šalmo juk ane, kiaurai nepereis vistiek :)
mariusis
| Gegužės 16 d. 23:51
mercedesss
| Gegužės 15 d. 14:46

Netrokštu aš jokios mirties nei sau, nei kitiem...
Tiesiog elgiamės kitaip, kai žinom kokios pasėkmės laukia.
Diskutuojam apie skirtingus dalykus, geriau nebeteskim peace :)
P.S. į žieda įleidžia tik su pilnai sertifikuota ekipiruote ir įranga.

Gal nebenusikalbam kaip įleidžia į NŽ :D taip šalmas privalomas, jokios kitos ekepiruotės nereikalaujama jei atvažiuoji į privačią sesiją prasukti ratų. Jei varžybos, koks fast lap ir pan, tada taip, reikia to kas reikalaujama pagal taisykles ir su paprasta mašina tavęs niekas neleis, turi atititkti visus saugumo standartus ir sėdi su ekipruoti kaip pats išsireiškei.
SliMMaz
| Gegužės 16 d. 18:29
Nors radau geresnes kokybes foto tai kaip ir baisesni tie pazeidimai atrodo nei paziurejus straipsnio nuotrauka, nors velgi nemanau, kad piloto salmas ju neatlaikytu, beto ta Halo manau piloto pozicija iskraipo. Tarkim jei Gutierezas 2014 Bahreine su HALO butu apvirtes tai ji ten "v drebizgi" sulamdyta butu buvus, o kas buvo istikruju? Piloto galva net neliete asfalto. Tai butu galima rasyt, kad "Gueterezo gyvybe isgelbejo HALO"? Ne... Nes jei ir be jos niekas negrese :)
SliMMaz
| Gegužės 16 d. 18:10
Life
| Gegužės 15 d. 12:56

Pasakyk Bianchi tėvams tą irgi.

jau kiek kartu sakyta, kad Bianchiui nebutu padejes joks Halo, jo diagnoze "Diffuse axonal injury" nuo staigios deasekleracijos. Tad as galiu ta pasakyt Bianchi tevams jei nori. Nors jie ta ir patys zino. O del pacio crasho... Nieko ten nesimato, Halo nubrozdintas, bet piloto salmas dar toli. Net nesulankste Halo, o vat piloto salma tai kiaurai butu perejes difuzorius ir perpleses galva ar ne?
A85
| Gegužės 15 d. 21:44
ddt
| Gegužės 15 d. 18:36

A85 > kiek žinau, Sennos galvą sužalojo, manoma, traukės fragmentas, kuri ne per kokpitą pradūrė, ir net nelabai šalmą, o "stiklą" (kaip ten tą "visor" teisingiau išverst?). Ir dar, jei galima, kuri šia avarija buvo stipresnė nei Ratzenbergerio, kuris trenkėsi į sieną, kuri nebuvo apsaugota padangomis? Lygiai kaip ir Sennos atveju, kuris irgi trenkėsi į pliką betono sieną. Gal kažką užmiršau. Bet man atrodo, nereikėtų iškraipyti istorijos ir remtis fake faktais, kad pagrįsti savo teoriją.

Rašiau iš atminties, tai pasirodo mano atmintis pakankamai korėta. Dabar pasižiūrėjau tai taip, abi avarijos pakankamai rimtos. Sennos mirties oficiali priežastis lyg ir buvo traukės atplaiša, o Ratzenbergeriui skilo kaukolė. Na, bet būtent tas juodas Imolos savaitgalis ir pradėjo naują požiūrį į saugumą. Atsiprašau, jei ką suklaidinau.
ArasHamis
| Gegužės 15 d. 21:17
ArasHamis
| Gegužės 15 d. 19:27

tai kokio šūdo yra vaizdo įrašas ,kurio negalima pažiūrėti.........tai nedėkite tada

aš rašiau kokio velnio įdeda įrašą ,kurio negalima pažiūrėti.....(skySport nuosavybė ,negalima peržiūrėti). aš nerašiau ,kad halo negali padėti......ir yra šūdas
maxpower
| Gegužės 15 d. 20:02
Life
| Gegužės 15 d. 13:34

Nei tu žinai, kad čia nepadėjo, nei žinai, kad neva niekam negali padėti, FIA atliko tyrimus ir padarė n bandymų, bet delfi komentatorius aišku geriausiai žino, kad halo šūdas.

It is not feasible to mitigate the injuries Bianchi suffered by either enclosing the driver’s cockpit, or fitting skirts to the crane. Neither approach is practical due to the very large forces involved in the accident between a 700kg car striking a 6500kg crane at a speed of 126kph. There is simply insufficient impact structure on a F1 car to absorb the energy of such an impact without either destroying the driver’s survival cell, or generating non-survivable decelerations.

It is considered fundamentally wrong to try and make an impact between a racing car and a large and heavy vehicle survivable. It is imperative to prevent a car ever hitting the crane and/or the marshals working near it.” Va prašau paskaityk ir spėlioti nereiks.
ArasHamis
| Gegužės 15 d. 19:27
tai kokio šūdo yra vaizdo įrašas ,kurio negalima pažiūrėti.........tai nedėkite tada
ddt
| Gegužės 15 d. 18:36
A85 > kiek žinau, Sennos galvą sužalojo, manoma, traukės fragmentas, kuri ne per kokpitą pradūrė, ir net nelabai šalmą, o "stiklą" (kaip ten tą "visor" teisingiau išverst?). Ir dar, jei galima, kuri šia avarija buvo stipresnė nei Ratzenbergerio, kuris trenkėsi į sieną, kuri nebuvo apsaugota padangomis? Lygiai kaip ir Sennos atveju, kuris irgi trenkėsi į pliką betono sieną. Gal kažką užmiršau. Bet man atrodo, nereikėtų iškraipyti istorijos ir remtis fake faktais, kad pagrįsti savo teoriją.
×

F-1.lt pulsas