Komandos į pirmąjį Vakarų Europje vykstantį etapą atvežė nemažai naujienų, todėl pirmoji penktadienio treniruotė buvo labai išsami. Pirmoje sesijoje komandos iš karto ėmėsi vertinti naujų sprendimų efektyvumą, kadangi baziniai nustataymai buvo surasti dar per žiemos bandymus.
„Haas“ paruošė tik vieną aerodinaminį paketą ir metė burtus – jis ateiteko Kevinui Magnussenui.
„Renault“ komandoje prie Jolyono Palmerio mašinos vairo pirmoje sesijoje atsisėdo Sergejus Sirotkinas – Sočyje važiuoti treniruotėje jam sutrukdė pavarų dėžės problemos. Ir šį kartą ne viskas buvo sklandu – rusas nuvažiavo 10 ratų ir mašiną perdavė mechanikams dėl aušinimo skysčio nutekėjimo.
Pirmuosius ratus, tikrindami sistemų darbą, pilotai važiavo su kietosiomis padangomis, o vėliau perėjo prie minkštesnių sudėčių.
Alonso išvažiavo iš boksų šiek tiek vėliau ir jau pirmajame rate „Honda“ jėgainė išleido tirštą dūmų debesį. Buvo paskelbtas virtualaus saugos automobilio režimas, Fernando padėjo teisėjams evakuoti mašiną, ant trasos ištekėjo daug alyvos. Išvakarėse ispanas „Honda“ jėgos agregato patikimumą pavadino „kategoriškai nepriimtinu“, o rytą jo žodžiai buvo eilinį kartą patvirtinti.
Nelaukdamas treniruotės pabaigos, Alonso išvažiavo iš autodromo ir nuvyko žaisti teniso, tikėdamasis, kad antrai treniruotei mašina bus paruošta.
24-tąją minutę geltonos vėliavos atsirado dėl trasoje sustojusios Sebastiano Vettelio mašinos –išvažiuojant iš paskutinio posūkio vokiečiui iškilo pavarų dėžės problemų ir jis pasuko link išvažiavimo į boksus, kur mašiną pašalino. Po trumpo remonto Sebastianas vėl sugrįžo į trasą.
Likus 8 minutėms iki pirmosios sesijos pabaigos K. Magnussenas ketvirtame posūkyje išlėkė iš trasos ir nutarė negrįžti į trasą per žvyruotą saugos zoną, kad nepažeistų vienintelio naujo bolido dugno. Vėl buvo paskelbtas VSC režimas.
Protokole pirmas buvo Lewisas Hamiltonas, nuvažiavęs geriausią ratą per 1:21,521 sek – beveik puse sekundės greičiau nei pernai metų jo „pole“ pozicija. Ilgiausią distanciją – po 34 ratus įveikė „Williams“ pilotai.
Pirmosios penktadienio treniruotės rezultatai
Pilotas |
Komanda |
Laikas |
Skirtumas |
Ratai |
1. L. Hamiltonas |
Mercedes |
1:21.521 |
- |
28 |
2. V. Bottas |
Mercedes |
1:21.550 |
0.029 |
30 |
3. K. Raikkonenas |
Ferrari |
1:22.456 |
0.935 |
24 |
4. S. Vettelis |
Ferrari |
1:22.600 |
1.079 |
23 |
5. M. Verstappenas |
Red Bull |
1:22.706 |
1.185 |
22 |
6. D. Ricciardo |
Red Bull |
1:23.084 |
1.563 |
17 |
7. K. Magnussenas |
Haas |
1:23.670 |
2.149 |
22 |
8. R. Grosjeanas |
Haas |
1:23.758 |
2.237 |
23 |
9. N. Hulkenbergas |
Renault |
1:23.993 |
2.472 |
24 |
10. C. Sainzas |
Toro Rosso |
1:24.004 |
2.483 |
21 |
11. S. Perezas |
1:24.188 |
2.667 |
23 |
|
12. E. Oconas |
Force India |
1:24.324 |
2.803 |
22 |
13. S, Vandoorne |
McLaren |
1:24.400 |
2.879 |
24 |
14. F. Massa |
Williams |
1:24.618 |
3.097 |
34 |
15. D. Kvyatas |
Toro Rosso |
1:24.642 |
3.121 |
18 |
16. M. Ericssonas |
Sauber |
1:24.966 |
3.445 |
23 |
17. P, Wehrleinas |
Sauber |
1:25.182 |
3.661 |
24 |
18. L. Strollas |
Williams |
1:25.919 |
4.398 |
34 |
19. S. Sirotkinas |
Renault |
1:26.293 |
4.772 |
10 |
20. F. Alonso |
McLaren |
- |
1 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1178 |
2. | Tadux15 | 1161 |
3. | Giriby | 1155 |
4. | mantioras | 1147 |
5. | Modestas99 | 1144 |