Italijoje - penktoji iš eilės M. Verstappeno pergalė (75)

Italijoje - penktoji iš eilės M. Verstappeno pergalė
logo Rugsėjo 11 d. 17:11, Red Bull Content Pool / Getty Images

Italijoje surengtose lenktynėse triumfavo ir penktąją pergalę iš eilės šių metų sezone iškovojo čempionato lyderis Maxas Verstappenas. Tuo tarpu kvalifikacijoje nugalėjęs ir kurį laiką varžybose pirmavęs, bet anksti pirmąjį sustojimą atlikęs „Ferrari“ atstovas Charlesas Leclercas finišavo antras.

Po starto C. Leclercui pavyko apsiginti nuo „Mercedes“ atstovo George‘o Russello ir išsaugoti lyderio poziciją. Tuo tarpu iš septintos pozicijos startavęs M. Verstappenas, jau antrame rate važiavo trečias.

Sportininkams įveikus penkis ratus, M. Verstappenas aplenkė G. Russellą ir pakilo į antrą vietą bei ėmė vytis lyderį C. Leclercą.

12-ame varžybų rate, kai trasoje dėl gedimo sustojo Sebastiano Vettelio automobilis, prasidėjo virtualaus saugos automobilio fazė. C. Leclercas nusprendė pasinaudoti situacija ir gana anksti atliko savo pirmąjį sustojimą, o grįžęs į trasą atsidūrė ketvirtoje vietoje, priešais „McLaren“ lenktynininką Danielį Ricciardo.

Lenktynėms įpusėjus, savo pirmąjį sustojimą atliko iki tol pirmavęs M. Verstappenas. Olandas į trasą grįžo už C. Leclerco ir atsilikinėjo nuo jo 10 sek.

Vėliau, kai M. Verstappenas atsilikimą nuo lyderio sumažino iki 5 sek., C. Leclercas pasuko į techninio aptarnavimo zoną savo antram sustojimui, o grįžęs į trasą nuo olando atsilikinėjo 20 sek.

Iki finišo likus penkiems ratams trasoje pasirodė saugos automobilis. Jo prireikė po to, kai dėl gedimo sustojo D. Ricciardo „McLaren“ bolidas.

Pasinaudoję situacija, sustojimus atliko G. Russellas ir C. Sainzas. Bet po dar vieno rato tą patį padarė ir lenktynių lyderiai - M. Verstappenas ir C. Leclercas.

Daugelio sirgalių nepasitenkinimui teisėjai nusprendė, kad sportininkai lenktynes užbaigs važiuodami paskui saugos automobilį. Tad M. Verstappenas finišo liniją kirto pirmas, iškovodamas 11-ą pergalę sezone. Tai taip pat buvo pirmas kartas, kai olandas nugalėjo Monzos trasoje.

Antra vieta turėjo pasitenkinti C. Leclercas, o ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo G. Russellas.

Puikiai lenktynėse pasirodė lenktynes iš rikiuotės galo pradėję C. Sainzas ir Lewisas Hamiltonas. Ispanas sugebėjo finišuoti ketvirtas, o britas varžybas baigė penktas.

Ne prasčiau pasirodė ir čempionato naujokas Nyckas de Vriesas. Olandas, savo pirmosiose F-1 lenktynėse sugebėjo finišuoti devintoje vietoje ir „Williams“ komandai iškovoti du taškus.

Vt.

Pilotas

Laikas

Ratai

1.

Maxas Verstappenas

1:20:27.511

53

2.

Charlesas Leclercas

+2.446s

53

3.

George'as Russellas

+3.405s

53

4.

Carlosas Sainzas

+5.061s

53

5.

Lewisas Hamiltonas

+5.380s

53

6.

Sergio Perezas

+6.091s

53

7.

Lando Norrisas

+6.207s

53

8.

Pierre'as Gasly

+6.396s

53

9.

Nyckas de Vriesas

+7.122s

53

10.

Guanyu Zhou

+7.910s

53

11.

Estebanas Oconas

+8.323s

53

12.

Mickas Schumacheris

+8.549s

53

13.

Valtteri Bottas

+1lap

52

14.

Yuki Tsunoda

+1lap

52

15.

Nicholas Latifi

+1lap

52

16.

Kevinas Magnussenas

+1lap

52

17.

Danielis Ricciardo

DNF

45

18.

Lance'as Strollas

DNF

39

19.

Fernando Alonso

DNF

31

20.

Sebastianas Vettelis

DNF

10



Komentarai (75)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
Black_Death
IP: f68fcea | 09/12 08:19 Atsakyti
N7
09/11 20:16

Mąstyk adekvačiai...naujokas startavo antras, o ne 19...

Lygink vienodai. Jei naujokas startuoja -10 nuo kvalos ir finisuoja po 8x, tai buna trimituojama, kad Ruselo sekmingesni finisai baiges. Grizo *** 😂
Stinger
IP: 9bc38bf | 09/12 08:00 Atsakyti
Pienius dar ne cempionas ? Siaip jau zajibal, gali uzsibaigt greiciau sis sezonas
Žilvinas Vanagickas
IP: ce0039d | 09/12 01:14 Atsakyti
hmmm
09/11 21:38

liudniausia ne del to, kad nepratese lenktyniu, bet liudniausia, kad Verstappenui niekas nesipriesino ir leido jam lengvai iki P2 prisikasti. Matem kaip russellas tiesiog praleido be kovos. Taip, jie zino, kad su maxu nekovoja del galutines pozicijos, bet turi buti sportinis principas priesintis, bent imituok, kad priesiniesi

Imituoti, kad priešiniesi čia vadinasi sportiška?
Arnius
IP: cff3adb | 09/12 00:30 Atsakyti
Ir vėl tas pats...,vienu žodžiu esi apvalus nulis
mariusis
IP: 7ad5add | 09/12 00:25 Atsakyti
Ne tavo mados. Matai yra vienas niuansas, kas paneigtų, kad su naujais kaliošais verstapinas nebūtų kirtęs šonan kaip šumis? Matėm visi prieš tai lenktynes, kaip maksimilijanas gynėsi ir ką išdarinėjo, tad nebaigti lenktynes abiem jam buvo kaip tris pirštus, tad… Bet taisyklės buvo tokios, ir jos liko tokios, šiandien tai parodė-visi apsilenkia ir restart, to nepaneigsi ir gali toliau pats sau šikti ant galvos.
Arnius
IP: cff3adb | 09/12 00:24 Atsakyti
Čia iš tos serijos "kas ant kito sako,tas ant savęs pasisako", gėda skaityti tavo komentarus,nieko geresnio nesumastai su vištos smegenimis
eustachijus
IP: 0f127ea | 09/12 00:14 Atsakyti
Nieks nieko neturi ir neprivalo. Kliedesiai apie papildimus ratus iš vis į šiukšlyną. Red flagai :D be force major irgi totalūs kliedesiai. Kiekviena situacija individuali. Galėjo gi nesugest motoras ,arba bent ratu anksčiau,galėjo riciardo normaliai sustoti,o ne vidury trasos,galėjo maršaliukai šiknos nekrapštyti taip ilgai ir patraukti greičiau... Ką tikrai galėjo teisėjai išpešt,tai leisti pasikapoti paskutiniam rate jei jau visiškai laisva buvo,bet čia irgi reik žinoti visą situaciją. visa kita bullshit
mariusis
IP: 7ad5add | 09/12 00:11 Atsakyti
Cmon
09/12 00:01

Tu lenktynes ziurejai bent ? Kokie seni medium ? Maxas pasinaudojo free stop. Be to labai mazai kas yra nuomones jog baigti under SC yra geras sprendimas. Snd visiems kas dar abejojo, siu lenktyniu pabaiga parode tokiu situaciju nelogiskuma ir laimei jog Abu Dhabi to isvengeme. As pritarciau nuomonei, jog jei SC pasirodo likus 5 ratams iki lenkyniu pabaigos turi buti restart'as. Arba tiesiog jei ir nespeja paruosti trasos bolidams vaziuojant po saugos automobiliu ir sueina visi ratai, boldai vis tiek turi pravaziuoti bent 1 lenktyniu rata

Juk rašiau, buvau išėjęs pamyžt, kai maximilijanas keitės kaliošus. O aš myžu ilgiau nei rbr jam keičia ratus 🙂 tai lai ir parašo taisykles tokias, kurių laikomasi dėsningai, o ne taip kaip Abu Dabyje ir šiandien. Vieną dieną its racing kitą jau nebe.
Cmon
IP: 181cb29 | 09/12 00:01 Atsakyti
mariusis
09/11 17:34

Lygiai ką parašei, pritaikyk Abu Dabio 2021. Tada rėkė dauguma kaip šaunu, koks maxas didvyris, koks šou. Tai galėjo ir dabar viską dėl šou paleisti, praėjusiais metais tiko, šiais jau ne. Būtų galėjęs didvyriškia kautis su senais mediumais prieš Leclerc softus. Tai dar kartą įrodo, kad praėjusiais metais buvo pasišaipymas. O dar tie rbr pasakojimai, kaip maximas nusipelnė pergalės, nes buvo greičiausiais, kažkaip dejavu.

Tu lenktynes ziurejai bent ? Kokie seni medium ? Maxas pasinaudojo free stop. Be to labai mazai kas yra nuomones jog baigti under SC yra geras sprendimas. Snd visiems kas dar abejojo, siu lenktyniu pabaiga parode tokiu situaciju nelogiskuma ir laimei jog Abu Dhabi to isvengeme. As pritarciau nuomonei, jog jei SC pasirodo likus 5 ratams iki lenkyniu pabaigos turi buti restart'as. Arba tiesiog jei ir nespeja paruosti trasos bolidams vaziuojant po saugos automobiliu ir sueina visi ratai, boldai vis tiek turi pravaziuoti bent 1 lenktyniu rata
Marius
IP: e5e0175 | 09/11 21:58 Atsakyti
mariusis
09/11 21:46

Kaip tai nevažiuoja, jei mb kelis metus pagal rbr pienburnio fanus tokį bolidą turėjo, tai dėl ko mb fanai negali dabar lygiai to paties sakyti apie rbr. Ai,pala, pamiršau, nes verstapinas tik savo talento dėka pergales ima 😀

Taip Verstapenas yra didysis greičio galaktikų užkariautojas. Jis ir su dviračiu visus iš galo aplenktų. Vien mintimis nugali visus lenktyninkus. Bolidas nieko nelemia, čia Hamiltonas tik be greičio ir jam reikia bolido lenktynėms.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas