Italijos šaltinis: Spielberge C. Sainzui sudegė senas motoras

Italijos šaltinis: Spielberge C. Sainzui sudegė senas motoras
logo 2022 Liepos 13 d. 19:00, Pirelli

Kaip teigia italų žiniasklaida, Spielberge Carlosui Sainzui užsidegė variklis, kuris iki tol jau buvo atidirbęs penkis etapus.

„Formulės-1“ komandos be baudų gali panaudoti po tris vidaus degimo variklius (ir tris kitus svarbiausius jėgainės komponentus) per visą sezoną. Už kiekvieną papildomą elementą lenktynininkas yra baudžiamas starto pozicijų baudomis.

Tokia schema veikia jau ne vienerius metus ir pateisino save, tačiau turi ir trūkumą: FIA reguliariai savo oficialiame puslapyje skelbia, kiek ir kada konkretus sportininkas gavo naujų mazgų. Tačiau jei kuris nors elementas „jau yra veiksme“, tai nereiškia, kad jis negali būti panaudotas dar kartą, kol bus sumontuotas naujas.

Komandos turi teisę į bolidus grąžinti senus mazgus – ir apie tai patikimos informacijos būna gana mažai. Būtent dėl to ir iškilo dilema su Carloso Sainzo jėgaine, naudota Austrijoje.

Blogiau C. Sanzui lenktynės Spielberge negalėjo baigtis. Tuo metu, kai ispanui antroji vieta buvo beveik kišenėje, jo motoras baigė savo egzistenciją nemenku efektyviu gaisru.

Iš pradžių buvo galvota, kad Carlosui sudegė tas variklis, kuris jam buvo sumontuotas prieš savaitę vykusiose lenktynėse Silverstoune – trečias pagal skaičių šiame sezone. Tačiau „motorsport“ italų redakcija išsiaiškino, kad iš tikrųjų tai buvo antrasis variklis.

Jį C. Sainzas gavo dar Imoloje, po to jis buvo naudotas Majamyje, Barselonoje, Baku ir Monrealyje (Monake Sainzui apskritai sugrąžino pirmą variklį).

Tai reiškia, kad sudegęs variklis jau turėjo didelė ridą ir bet kokiu būtų greitai būtų nurašytas. Suprantama, jog prarastų taškų jau nesusigrąžinsi, tačiau komandai ir pilotui teigiama yra tai, kad trečias variklis iki šiol yra sveikas ir teoriškai dar gali nuvažiuoti kelias lenktynes iki vasaros pertraukos.

Dar Austrijoje „Ferrari“ vadovas Mattia Binotto spėjo, kad Sainzo variklio gedimas galėjo būti toks pats, kaip ir Leclerco Baku. Binotto nekomentavo detalių, tačiau kalbama apie nepakankamą mechaninį vidaus degimo bloko patvarumą.

Reglamentas draudžia keisti jėgos agregatų konstrukciją iki 2025 metų pabaigos. Tačiau yra kelios išimtys ir jėgainės patikimumo didinimas kaip tik yra viena iš išimčių. Taigi, „Ferrari“ gerbėjai gali trinti rankomis, tačiau šis procesas, be abejo, nebus labai greitas.

Pati komanda turės rinktis, kokiame etape pilotams montuoti naujus agregatus – ketvirtą C. Sainzui ir penktą C. Leclercui. Paprastai renkamasi tai daryti ten, kur yra lengviau aplenkti varžovą. Spėjama, jog „Ferrari“ kažkokio plano griebsis jau Paul Ricardo autodrome – ten nėra sunku aplenkti ir yra itin svarbi variklio galia, kurį duoda visai nauja jėgainė.

Bet kokiu atveju, šiuo metu Maranello komandai į pirmą planą iškyla patikimumo faktorius. Tuoj pasaulio čempionatas persiris į antrąją pusę ir kiekvieno gedimo svarba bus vis didesnė...

Scuderia Ferrari
Komanda: Scuderia Ferrari 2024 sezono taškai: 151
Variklis: „Ferrari“ Važiuoklė: F1-75
Plačiau
Carlosas Sainzas
Pilotas: Carlosas Sainzas 2024 sezono taškai:
Komanda: Ferrari Amžius: 29 m.
Plačiau


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983