Sekmadienį „Gazzetta dello Sport“ paskelbė nemažai įdomios informacijos apie būsimąjį 2010 m. „
Ferrari“ komandos „Formulės-1“ bolidą. Naujasis italų kūrinys turėtų ženkliai priminti praėjusių metų „
Red Bull“ techniką.
Sprendžiant iš leidinio technikos specialisto Giorgio Piola pateikto brėžinio, naujasis „Ferrari“ bolidas energinių gėrimų kompanijos komandos automobilį primins aukštais kokpito kraštais, laiptuota nosimi bei panašios konstrukcijos difuzoriumi.
Atsižvelgiant į kuro papildymo lenktynių metu draudimą, „Ferrari“ bolido degalų bako talpa, tvirtinama, bus padvigubinta ir sieks 240 l. Siekiant padaryti šiam vietos, alyvos talpa bus perkelta už variklio.
Dėl didesnio degalų bako, teigiama, bolido ratų bazė pailgės 15 cm. Atsižvelgiant į padidintą minimalų svorį (620 kg), automobilis su pinai pripildytomis kuro atsargomis lenktynių starto metu turėtų sverti net 185 kg daugiau nei praėjusių metų technika. Dėl to kentės padangos, stabdžiai ir kiti svoriui jautrūs mechaniniai komponentai.
2010 m. „Formulės-1“ bolidai išsiskirs siauresnėmis nei iki šiol padangomis. „Gazzetta dello Sport“ teigimu, dėl to pakis svorio paskirstymas – didesnė šio dalis persikels į galą. Be to, tai turės ženklios įtakos automobilio aerodinamikai tarp priekinių ratų ir kokpito.
Naujasis „Ferrari“ bolidas turėtų būti pristatytas sausio pabaigoje, prieš pirmuosius bandymus, vyksiančius vasario 1 d. Valensijoje (Ispanija).
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).