J. Allisono požiūris į šoninius pontonus

J. Allisono požiūris į šoninius pontonus
logo 2023 Gruodžio 09 d. 17:50, Daimler AG

Mercedes“ technikos direktorius Jamesas Allisonas pasakojo apie komandos užduotis kitiems metams, o taip pat apie pamokas, kurias teko išmokti pasibaigusiame sezone.

Jamesas Allisonas: „Mūsų užduotis yra ta, kad reikia viską išanalizuoti ir suprasti, kokiose pozicijose mes realiai esame, o ne apsimetinėti ir mes tai bandėme daryti šiemet. Šių metų sezono istorija – tai istorija apie tai, kai komanda bandė pasiekti maksimalų iš įmanomų rezultatą turint galvoje tai, kaip mes pradėjome šiuos metus.

Jei atvirai, antroji vieta Konstruktorių taurės įskaitoje – tai maksimumas, ko mes galėjome tikėtis. Kadangi mums pavyko užimti šią vietą, tai visi ekipoje jaučia gilų pasitenkinimą. Toks buvo mūsų tikslas, tačiau judant link jo, mes išmokome visas pamokas, kurias turėjome išmokti, kad 2024 metasi būtumėm stipresni.

Asmeniškai aš į įvykius žvelgiu visai ne taip, kaip dauguma stebėtojų, kuriems atrodė, kad mūsų bolido minimalistiniai šoniniai pontonai, kuriuos mes turėjome metų pradžioje – tai buvo elementas tos koncepcijos, kurią buvome pasiėmę metų pradžioje.

Mums reikėjo visiškai peržiūrėti automobilio konstrukciją, nuo pat mašinos nosies iki galinio sparno, kadangi W14 buvo nekonkurencinga. Šoniniai pontonai buvo bene labiausiai pastebimas mašinos konstrukcijos elementas, bet jų nereikia laikyti daug ką lemiančia detale. Visa konstrukcija iš esmės buvo ne visai teisinga ir su tuo mes turėjome išsiaiškinti ir imtis priemonių.

Šis darbas atėmė nemažai laiko, daugiau, nei mums norėjosi, nors šiuos pontonus galima laikyti tos situacijos simboliu, kai mes nežinojome, kaip reikia veikti norint pasiekti didesnio bolido greičio. Bet jie nebuvo svarbia detale, nulėmusia, kaip mums klostėsi pasibaigęs sezonas.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983