2021 metų sezoną galimą pavadinti pačiu sėkmingiausiu „AlphaTauri“ komandai, tačiau ekipos technikos direktorius Jody Eggintonas nėra viskuo patenkintas. Jis mano, kad buvo galima pasiekti daugiau, nes jau dabar komanda visiškai pereina prie 2022 m. bolido kūrimo.
Po devynių sezono etapų Faenzos komanda užima 5 vietą Konstruktorių taurės įskaitoje, ji turi 48 taškus, iš kurių 39 uždirbo Pierre'as Gasly.
Jody Eggintonas: „Be abejo, tai neblogas startas, bet mes nesame pilnai patenkinti. Mes išbarstėme nemažai taškų dėl avarijų ir klaidų.
AT02 bolidas – tai pernai metų mašinos vystymas. Iš šalies gali pasirodyti, jog ji yra smarkiai modernizuota, bet jei kalbėsime apie bazines charakteristikas, tai jos nesmarkiai skiriasi. Pagal aerodinamikos efektyvumą mes esame viename lygyje su kitomis vidurinės grupės komandomis. Jau praėjo lenktynės įvairiose trasose, kuriose reikėjo skirtingos konfigūracijos sparnų ir mes beveik visur sugebėdavome surasti gana gerą greitį. Kai dėl „Honda“ jėgainės, tai su ja apskritai viskas gerai.
Ruošiantis šiam sezonui, mums pavyko surasti kelis efektyvius sprendimus, kurie padėjo pagreitėti ir apskritai mus tenkina tai, kiek mes sugebėjome kompensuoti prispaudžiamosios jėgos praradimą, kuris atsirado dėl aerodinamikos reglamento korekcijų. Nors, žinoma, buvo galima padirbėti dar geriau.
Negalima sakyti, kad mes iš esmės pakeitėme darbo metodus, greičiausiai per žiemos periodą mes išmokome dirbti itin stabiliai. Ir į lenktynes mes atsivežame gana kuklius patobulinimus, beje, kelis iš jų dar dabar turime atsargoje.
Kitais metais Techninis reglamentas iš esmės pasikeis ir man kaip inžinieriui visada įdomu užsiimti naujais projektais, nors teks atsisakyti kai kurių dabartinių sprendimų, kurie galėtų duoti nemažą efektą. Pagrindiniai komandos resursai jau skiriami naujam bolidui, nes per trumpą laiką reikės išsiaiškinti daug ką naujo ir daug ką padaryti.
Artimiausiomis savaitėmis mes, kaip ir kitos komandos, galutiniai užbaigsime šių metų mašinos tobulinimo procesą ir užsiimsime tik 2022 m. projektu. Nereikia pamiršti, kad kai kurios kitų metų reglamento automobilio detalės dar tikslinamos ir jei mes per anksti pradėsime gamybą, ji gali būti beprasmiška“.
Komanda: | Scuderia AlphaTauri | 2024 sezono taškai: | 34 |
Variklis: | Red Bull Powertrains | Važiuoklė: | AT03 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | Valode | 3073 |
2. | mantioras | 3070 |
3. | fandom | 3063 |
4. | D27 | 3060 |
5. | Darius Linkevicius | 3039 |