J. Key: lankstūs sparnai šiemet gali tapti problema (1)

J. Key: lankstūs sparnai šiemet gali tapti problema
logo Sausio 23 d. 18:48, McLaren F1

„McLaren“ technikos direktorius Jamesas Key neabejoja, kad komandos bandys įgyvendinti įvairias idėjas, tad lankstūs sparnai „greičiausiai taps problema“. Bet specialistas priduria, kad FIA darys viską ir neleis ekipoms nusižengti taisyklėms.

Praėjusiais metais buvo gana daug kalbama apie lanksčius aerodinamikos elementus. Pirmoje sezono pusėje, po Ispanijos GP, „Mercedes“ komanda atkreipė dėmesį į lankstų „Red Bull“ automobilio galinį sparną. Reaguodama į tai, nuo Prancūzijos GP FIA sugriežtino galinio sparno patikros testus.

Antroje metų pusėje, sezonui artėjant prie pabaigos, „Red Bull“ buvo itin nepatenkinta „Mercedes“ automobilio galiniu sparnu. Tad FIA nuo Kataro GP dar griežčiau ėmė tikrinti sparnus, bet nusižengimų neužfiksavo.

Šiemet komandos naudos bolidus, sukurtus pagal naują reglamentą. Anot J. Key, ekipos bandys įgyvendinti įvairias idėjas, tad lankstūs sparnai greičiausiai vėl taps viena iš diskusijų temų.

„Manau, kad pakito lanksčių aerodinaminių elementų jautrumas. Tai gerai suprantama sritis iš taisyklių. Apie lanksčius elementus buvo daug kalbėta“, - sakė J. Key.

„Kai kurie testai tapo griežtesni, pavyzdžiui, galinio sparno testai bus šiek tiek griežtesni. Tai, kas vyko 2021 metais, persikels ir į šiuos metus, tad mano nuomone tam bus skiriama daug dėmesio.“

„2022 m. priekinis sparnas bus itin svarbus dalykas, bet jam vis dar galioja labai griežtos standumo gairės. Manau, kad visada bus galima pasinaudoti keliais triukais. Tačiau nemanau, kad padaryti tai bus lengva.“

„Automobilyje yra keletas skirtingų komponentų, kurie gali turėti tam tikrą standumo lygį, kurį pagal taisykles galima išnaudoti. Taigi, 2022 m. bus įvairių naujų įrankių, kuriais bus galima pasinaudoti. Esu tikras, kad tai tikriausiai taps tam tikra problema, tačiau tai nėra kažkas, ką komandos ar FIA ignoruoja. Tai gana aiški sritis, kurią, vadovaujantis taisyklėmis, bus stengiamasi tinkamai prižiūrėti.“


Komentarai (1)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
don Pedro
IP: 5f156cc | 01/24 18:48 Atsakyti
realiai tai nera jokios problemos, nes RBR net ant lekiancio 300 km/h merso mato, kad ten 0.2mm neatitinka.
nu jei truks - Maksas pribeges nagu pakrapstys, kad netruktu.
×

TOP naujienos