J. P. Montoya: „McLaren“ turės susitarti su „Alpine“

J. P. Montoya: „McLaren“ turės susitarti su „Alpine“
logo 2022 Rugpjūčio 21 d. 11:04, FIA

Buvęs „Formulės-1“ lenktynininkas, taip pat sėkmingai lenktyniavęs „IndyCar“ ir NASCAR serijose, Juanas Pablo Montoya pakomentavo situaciją, kuri F-1 pasaulio čempionate susiklostė prieš antrąją sezono dalį.

Atsakydamas į amerikiečių portalo „Vegas Insider“ klausimą apie Fernando Alonso, kuris nepraranda vilčių iškovoti trečiąjį pasaulio čempiono titulą, sprendimą pasirašyti kontraktą su „Aston Martin“, J.P. Montoya sakė: „Realizuoti tokią svajonę bus sunku, bet reikia atminti, jog jei kažkuri komanda nesėkmingai praleidžia šį sezoną, tai visai nereiškia, kad jai ir ateinantys dveji metai jai bus sunkūs.

Manau, kad Alonso, pasirašydamas kontraktą, galvojo ne apie vieną sezoną. Tai buvo esminė sąlyga, dėl kurios jis buvo pasiruošęs išeiti iš „Alpine“, nes prancūzų komanda „pastatė“ už Oscarą Piastri, todėl siūlė Fernando pratęsti sutartį tik vieneriems metams.

Tuo pačiu metu kita komanda pasiūlė jam, atrodo, dviejų metų, o gal ir dar ilgesnį kontraktą ir ispanas priėmė sprendimą. Tai visai neblogas ėjimas. Supraskite, „Mercedes“ visą laiką turėjo labai geras jėgaines, o „Aston Martin“ moka sukonstruoti visai padorius bolidus. Jei visa tai apjungsime į visumą, kartu žinant, jog „Aston Martin“ turi gerą būtiną infrastruktūrą ir normalų biudžetą, tai jiem gali pasisekti.

Manau, kad ilgalaikėje perspektyvoje jie sieks iškovoti pergales ir Fernando mano, kad jis gali jiems padėti tai padaryti. Manau, kad jis gavo puikią galimybę pasireikšti“.

Taip pat kolumbietis pasidalino savo versija apie skandalingą istoriją, kurios centre atsidūrė O. Piastri: „ Jei „McLaren“ iš tikrųjų nori jį gauti, jiems teks išleisti gana daug pinigų. Aš irgi statau savo du centus už tokį įvykių vystymosi scenarijų.

Labiausiai tikėtina, kad jiems teks tartis su „Alpine“ ir išmokėti Danieliui Ricciardo stambią sumą, kad jis išeitų iš „McLaren“. Beje, jei jie turi daug pinigų ir jei galvoja, kad tai yra verta, tai jie ir imsis tokių žingsnių.

Priešingu atveju bus visai kitokia istorija, taigi spėju, kad šis „romanas“ yra neužbaigtas. Situacija sudėtinga, nes jei pasakysite Danieliui, kad jie pasirengę išpirkti jo sutartį ir australas gali išeiti į bet kurią kitą komandą, tai Ricciardo taip ir padarys. Bet kas bus po to?

Manau, kad Ricciardo yra pagrindinis kandidatas į vietą „Alpine“. Galvoju, kad šiai ekipai būtų naudinga, jei jie gautų lenktynininką, kuris turi darbo su jais patirties. Estebanas Oconas, atrodo, yra greitas vaikinas, bet vis dar yra priskiriamas prie jaunimo. Manau, komandai reikia lyderio, kuris galėtų viską vesti paskui save, rodyti teisingas kryptis modernizuojant bolidą ir pan.

Manau, kad Danielis yra geriausias lenktynininkas iš tų, kurie šiemet gali gauti laisvojo agento statusą ir jis yra geriausias variantas „Alpine“ - jie turėtų pasirašyti kontraktą būtent su juo. Vargu ar Ricciardo nori baigti taip karjerą, kai jis būtų elementariausiai išmestas iš „Formulės-1“.

Kalbėdamas apie „Ferrari“, J. P. Montoya pabrėžė, kad italų ekipos bėdose kaltas visai ne Mattia Binotto: „Ferrari“ iki šiol turi patį greičiausią automobilį, bet jie to neišnaudoja. Ir tai nėra Mattia kaltė, nes jis nėra atsakingas už strategiją. Visi kaltiną jį, bet kritika yra ne tuo adresu. Nemanau, kad jis liepia mechanikams montuoti pačias kiečiausias padangas. Tuo užsiima strategai, jie gauna labai didelius atlyginimus ir privalo priiminėti visus šiuos sprendimus.

Red Bull“ tuo tikrai neužsiima nei Adrienas Newey, nei Christianas Horneris. Visi sprendimai yra priimami strategijos specialistų. Tuo tarpu pilotų pareiga – prie vairo rodyti kuo didesnį greitį. Dažniausiai jie net nežino, kokios padangos jiems bus sumontuotos sustojimo metu. Manau, kad „Ferrari“ viduje viskas sutvarkyta labai griežtai: lenktynininkai privalo dirbti su tuo, kas jiems yra duodama – ir taškas.

Sportininkai gali abejoti sprendimų teisingumu, bet sprendimus priima ne jie. Gali būti, kad „Ferrari“ strategai nepakankamai gerai analizuoja informaciją, kuri surenkama per treniruotes, nes būtent tada tikrinamas padangų efektyvumas.

Todėl visa tai nėra Binotto kaltė, o tų, kas atsakingas už strategiją. Manau, komandoje turi įvykti labai rimtas pokalbis šia tema. Vargu ar Binotto norės keisti specialistus sezono viduryje. Svarbiausia, italų ekipai šiuo metu imtis teisingų priemonių. Manau, reikia užbaigti praktiką, kai taktiniai sprendimai priimami labai neužtikrintai ir reikia elgtis labiau agresyviai“.

Kartu kolumbietis mano, kad artėjančio Belgijos GP favoritu turėtų būti Charlesas Leclercas: „Pastatyčiau už Charlesą. Dažniausiai aš manau, kad didžiausius šansus laimėti turi Maxas Verstappenas, bet Spa trasa turėtų labiau tikti „Ferrari“.

Ši trasa yra greituminio pobūdžio, o Skuderija turi labai greitą bolidą. Nors „Red Bull“ irgi sugeba rodyti itin aukštą greitį ir šioje trasoje pasireikšti gali Sergio Perezas. Maxas irgi bus tarp lyderių, bet mano prioritetas linksta į Charleso ir „Ferrari“ pusę.

Manau, kad Belgijoje laukia labai įdomios varžybos, nes ir „Mercedes“ ruošia didelius savo bolido atnaujinimus. „Ferrari“ norės įrodyti, kad visi klydo juos kritikuodami ir todėl jiems bus svarbu laimėti šį etapą. O Maxui reikės teisingai pasirinkti taktiką ir neleisti sau atsipalaiduoti, nes jis gali pagalvoti, kad Spa jam pakanka gauti kažkiek taškų“.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. Tadux15 565
2. ramasgo 556
3. Dainius Bendikas 556
4. mantioras 554
5. Kęstutis Šimkus 553