Per Austrijos GP lenktynes vargu ar kas galėjo lygintis su Maxo Verstappeno tempu, juolab, kad Lewisas Hamiltonas turėjo rimtų problemų su greičiu. Negana to, vykdydamas komandos instrukcijas, Lewisas į priekį praleido Valtteri Bottą, savo „Mercedes“ komandos draugą, kuris toje lenktynių stadijoje buvo kiek greitesnis.
Galiausiais suomis finišavo antras, Lando Norrisas – trečias, o Hamiltonas etapą užbaigė tik ketvirtoje vietoje. Iš vienos pusės, „Mercedes“ taktika atrodo tarsi ir logiška, nes teoriškai Norrisas galėjo pasivyti Bottą ir jį aplenkti, jei jis būtų pasilikęs paskui Lewisą, kurio bolidas buvo apgadintas, todėl britas negalėjo palaikyti aukšto stabilaus tempo. Tačiau F-1 komentatorius, buvęs F-1 pilotas Jolyonas Palmeris abejoja, ar tuo metu pasaulio čempionai tikrai privalėjo griebtis komandinės taktikos.
„Hamiltono „Mercedes“ buvo pažeistas dugnas, tačiau komandos įsakymas į priekį praleisti Bottą kelia klausimų, - „BBC Sport“ komentavo J. Palmeris. - Suprantu, kai „Mercedes“ panašių veiksmų imas normaliomis sąlygomis, bet dabar visas nebuvo logiška. Bottas neturėjo šansų iškovoti pergalę, be to, jis neturi šansų kovoti dėl titulo pasaulio čempionate, o Hamiltonas – turi. Todėl tai buvo labai keistas sprendimas.
Jų vietoje aš galvočiau apie kitokią taktiką. Kai komanda davė šį įsakymą, Norrisas buvo dar labai toli nuo Botto, jis suomiui nekabėjo ant uodegos. Vienas reikalas pasakyti, kad „tu gali kovoti su Norrisu“, o kitas – leisti Bottui aplenkti Hamiltoną, nors statistikoje tai atspindės blogesnę situaciją visai komandai.
Neprisimenu atvejų, kai komanda, kuri kovoja dėl pasaulio čempionų titulo, priimtų panašų sprendimą“.
Beje, galima nuspėti, kad tai buvo tas retas atvejis, kai „Mercedes“ norėjo pademonstruoti visiems, kad komandinė taktika ne visada taikoma tik Hamiltono naudai, tam tikrais atvejais pirmenybė yra skiriama ir Bottui ir suomis gali tikėtis ekipos palaikymo.
Kas bebūtų, po devynių etapų čempionate Verstappeno pranašumas prieš Hamiltoną asmeninėje įskaitoje padidėjo iki 32 taškų.
Komanda: | Mercedes-AMG Petronas Formula One Team | 2024 sezono taškai: | 0 |
Variklis: | Mercedes | Važiuoklė: | W13 |
Pilotas: | Lewisas Hamiltonas | 2024 sezono taškai: | 110 |
Komanda: | Mercedes | Amžius: | 39 m. |
Pilotas: | Valtteri Bottas | 2024 sezono taškai: | |
Komanda: | Sauber | Amžius: | 34 m. |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |