J. Todtas: F-1 neturėtų skųstis dėl 25 lenktynių per metus (28)

J. Todtas: F-1 neturėtų skųstis dėl 25 lenktynių per metus
logo Sausio 18 d. 17:04, Red Bull Content Pool / Getty Images

FIA prezidentas Jeanas Todtas mano, kad F-1 pasaulio atstovai turėtų džiaugtis tuo, jog turi galimybę dirbti tokiame čempionate ir nesiskųsti dėl to, jog ateityje planuojama surengti 25 lenktynes per metus.

Šių metų F-1 tvarkaraštį sudaro rekordinis skaičius etapų - 22. O pagal galiojančias taisykles per metus galima surengti iki 25 lenktynių.

Dėl vis didėjančio etapų skaičiaus nerimą yra išreiškę F-1 ekipų vadovai, sportininkai bei kiti sporto pasaulio atstovai. Tuo tarpu J. Todtas pareiškė, kad pastarieji turėtų džiaugtis, jog gavo galimybę dirbti F-1.

„Manau, kad tai bus ilgas procesas kol priartėsime prie 25 lenktynių per metus. Dabar visą dėmesį turėtume sutelkti ties 22 etapais. Būtent dabar yra tokia situacija“, - kalbėjo J. Todtas.

„Apie tai, ką visa tai reiškia, kiekvienas turime savo nuomonę. Manau, kad mums pasisekė, jog gyvename tokiame pasaulyje, kuriame darome tai, kas mums patinka. Mums netrūksta tam aistros. Esame privilegijuoti. Visi dirbantys F-1 yra privilegijuoti. Žinoma, yra tam tikri įsipareigojimai.“

„Kuomet aš buvau „Ferrari“ komandos vadovas, dirbau 18 val. per parą, septynias dienas, šešias ar septynias dienas per savaitę, nes aš nestokojau tam aistros, siekiau rezultato. Žinoma, yra šeima, jeigu tokia yra. Jie supras. Galų gale nedirbi to darbo visą savo gyvenimą.“

„Patikėkite manimi, aš turiu įvairios veiklos. Matau tokius žmones, kurie, jeigu jiems pasisekė, gauna 30 dolerių atlyginimą. Taip yra tam tikrose šalyse. Tad neturėtume to pamiršti. Turime 8 milijardų žmonių populiaciją. 800 milijonų iš jų neturi maisto, vandens, galimybės gauti reikiamų vaistų.“

„Dažnai kalbame apie F-1, tačiau neturėtume užmerkti akių ir ignoruoti to, kas vyksta kitur. Kaip jau sakiau anksčiau, mes turėtume džiaugtis, jog galime dirbti tokį darbą. O tie, kurie dirba F-1 ir gauna labai didelius atlyginimus, turėtų būti labai patenkinti.“

Komentarai (28)


SliMMaz
| Sausio 22 d. 13:43
Naivus Kvailys
| Sausio 22 d. 13:24

As nieko nesakau, as klausiu.

Jei buciau skraides kartu pasakyciau :)
Naivus Kvailys
| Sausio 22 d. 13:24
SliMMaz
| Sausio 22 d. 10:06

Tai sakai Todt'as kai buvo ferrari GM neskraidydavo? Tu teisus turbut jis irbo namuose nuotoliniu budu. Rimtai tu manai, kad visi kurie sukasi RF1 skraido tik tiek kartu kiek yra etapu? Tarkim sakai Hamiltonas siemet tik 22 kartus sedejo lektuve?

As nieko nesakau, as klausiu.
SliMMaz
| Sausio 22 d. 10:06
Naivus Kvailys
| Sausio 19 d. 14:53

O kur jie dar skraidydavo?

Tai sakai Todt'as kai buvo ferrari GM neskraidydavo? Tu teisus turbut jis irbo namuose nuotoliniu budu. Rimtai tu manai, kad visi kurie sukasi RF1 skraido tik tiek kartu kiek yra etapu? Tarkim sakai Hamiltonas siemet tik 22 kartus sedejo lektuve?
zonker
| Sausio 20 d. 11:49
mariusis
| Sausio 19 d. 20:56

Paskaičiau ir ką? Nuomonės visokios, nuo to kad blogai ir nuo to, kad patys žinos kas bus aukojama. Visko neskačiau, laiko čia reikia tam turėti. Visas didis sportas yra toks. Tas pats NBA, kiek laiko su šeimom praleidžia kašiorai, treneriai, masažuotojai ir kitas personalas. Visi žino to kainą ir žino ką reiks aukoti. Tai išvis padarom 5 gonkes ir visi sėdi su savo reikalais. Mano tokia nomonė, kad ir kitokia nei tavo ir kitų NORMALIŲ.

Pripazistu, dovanok uz ta "normaliu".Sutinku, kad tas didis sportas jau toks. Beda, kad i ta didi sporta dar jauni zmones iseina, kuriems tos seimos dar net nera galvose, o kai po 10 metu ateina laikas seimai, jau sunku atsisakyti to sporto uztarnautos pozicijos ir tt. Todel ir siulau tiesiog paziureti is kitos puses, kad nu nereikia visu vadinti verksliantojais, kiti tiesiog bando issikovoti geresnes salygas.
kaimietisdmc
| Sausio 20 d. 10:03
Jei nori dirbti F-1, apie kokybiska seimos laika gali pamirsti. Dar motyvacija tokia - dirbi prestizini darba tipo. Turi buti absoliuciai fanatikas ir dirbti virsvalandzius pastoviai kad deadline'us padarytum. Top darbuotojai gauna gerus atlyginimus, bet 95% darbuotoju industry average, kai gali 9-5 dirbdamas ta pati gauti ir turet gyvenima. Daug atvaro kaip i prestizini darba, bet staigiai perdega. Dalis is viso - isiraso i CV McLaren ir dingsta. Zmones skirtingi, daug kam toks pasisventima tinka, tai ju gyvenimas. Galima pasiskaityti atsiliepimus glassdoor. Susidariau vaizda, kad sunkiausia McLaren, o labiausiai relaxed RedBull. CIa is atsiliepimu per pazistamu pazistamus ir siaip skaitinedamas apie darbus F1, jokio konkretaus saltinio. Beje pats maciau kaip Ferrari staffas kokie 7 zmones su EasyJet kazkur skrido su raudonom uniformom.
McNerka
| Sausio 20 d. 08:33
http://tsmsportz.com/money/formula-1-pit-crew-members-salaries/

va linkas.. vargseliai aria uz dyka ar ne?
McNerka
| Sausio 20 d. 08:30
Formula 1 Pit Crew Members Salaries 2018 (Revealed)
Personnel Per Race Annual Salary Race Winning Bonus
Refueling Person $4,000 $250,000 $1000
Tyre Changers
$3,500 $230,000 $800
Tyre Carriers $3,500 $230,000 $800
Jack Men
$3,000 $150,000 $500
Wing Men
$3,000 $150,000 $500
Stabilizer $1,500 $90,000 $250
Lollipop Man $1,000 $70,000 $250
Starter Man $750 $40,000 $250
Fire Extinguisher Man $500 $30,000 $250

cia jums ne minimalke o geros babkes...
Naivus Kvailys
| Sausio 20 d. 01:33
SDokas
| Sausio 20 d. 00:33

Tai niekas nevercia gi, nenori kad atlyginimas "truputi" padidetu, eini dirbi 5d per sav ir seima matai ir buni laimingas, nori didesnio atlyginimo turi kazka aukoti, nebuna taip kad ir vilkas sotus ir avys sveikos

Zinoma, kad nevercia. Vercia tik lietuvius vistas anglijoje gaudyti.
As tik norejau pasakyti, kad kai kuriam nors is komentarus rasanciu darbavys pasako, kad siemet vietoj 5 dienu teks dirbti 7 dienas per savaite, jis ji pasiuncia su rusiskais palinkejimais. Bet kai viskas pasisuka kitu galu ir kazkokie mechanikai ir inzinieriai skundziasi, staiga gaidele pasikeicia ir puola sakyti: nepatinka, nedirbk, atsiras kitas, kuris nores vietoj taves dirbti.
Bitch, get the fck out of here....
SDokas
| Sausio 20 d. 00:33
Naivus Kvailys
| Sausio 19 d. 23:23

Auto sporte dirbanciu zmoniu komentarai:
The whole ‘you’re fortunate to work in the sport’ shit was exactly the kind of dross I used to hear from certain people at Williams. Absolute. Fucking. Nonsense. People have families and lives outside of the circus.

Man who’s made mega-millions, flying private jets & 1st class around the world tells mechanics making maybe 30k and flying economy that they should consider themselves lucky to miss their kids’ childhood & watch their relationships fall apart.

Bet grizkime prie tu normaliu zmoniu, tikru darbuotoju, rasanciu cia komentarus. Kuris noretumete dirbti daugiau del kitu pramogos? Na pvz vietoje 5 dienu 7. Kodel daugiau? Nes zmonems tiesiog reikia daugiau pramogu. Taip, jusu atlyginimas padides truputi, bet negi gaila paaukoti savo laika del kitu laimes?

Tai niekas nevercia gi, nenori kad atlyginimas "truputi" padidetu, eini dirbi 5d per sav ir seima matai ir buni laimingas, nori didesnio atlyginimo turi kazka aukoti, nebuna taip kad ir vilkas sotus ir avys sveikos
Naivus Kvailys
| Sausio 19 d. 23:23
Auto sporte dirbanciu zmoniu komentarai:
The whole ‘you’re fortunate to work in the sport’ shit was exactly the kind of dross I used to hear from certain people at Williams. Absolute. Fucking. Nonsense. People have families and lives outside of the circus.

Man who’s made mega-millions, flying private jets & 1st class around the world tells mechanics making maybe 30k and flying economy that they should consider themselves lucky to miss their kids’ childhood & watch their relationships fall apart.

Bet grizkime prie tu normaliu zmoniu, tikru darbuotoju, rasanciu cia komentarus. Kuris noretumete dirbti daugiau del kitu pramogos? Na pvz vietoje 5 dienu 7. Kodel daugiau? Nes zmonems tiesiog reikia daugiau pramogu. Taip, jusu atlyginimas padides truputi, bet negi gaila paaukoti savo laika del kitu laimes?
×

F-1.lt pulsas