J. Vowlesas: reikėjo startuoti su minkštomis padangomis (2)

J. Vowlesas: reikėjo startuoti su minkštomis padangomis
logo 2022 Lapkričio 02 d. 19:24, Pirelli

Meksikoje Lewisas Hamiltonas užėmė antrą vietą, beje, lygiai tokioje pačioje pozicijoje jis finišavo ir prieš pusantros savaitės Ostine, o tai sako apie „Mercedes“ komandos daromą pažangą. Kvalifikacijoje Lewisas buvo trečias, o jo kolega George'as Russellas apskritai startavo iš pirmosios eilės. Tiesa, startas Russellui buvo nesėkmingas, kur kas blogesnis nei Hamiltono.

Tuo tarpu ekspertai spėja, kad W13 bolidas Mechiko trasoje yra pajėgus išvystyti labai aukštą tempą ir teoriškai Hamiltonas galėjo pretenduoti į pergalę, jei ne taktika, kurią pasirinko komanda. Strateginė schema, kurią pasirinko „Red Bull“, buvo kur kas efektyvesnė: Maxas Verstappenas, nugalėjęs brolių Rodrigezų vardo autodrome, startavo su minkštomis padangomis, po to 25-tame rate perėjo prie vidutinių ir nuvažiavo visą likusią distanciją.

Po lenktynių „Mercedes“ vyriausiasis strategas Jamesas Vowlesas, tinklalaidėje „F1 Nation“ paklaustas, kodėl jie nesirinko strategijos kaip „Red Bull“, atsakė „ Mes startavome su geltonomis padangomis, o ne su raudonosiomis ir štai kodėl. Mes žinojome, kad turime ne patį greičiausią bolidą, bet tikėjomės, kad vieno sustojimo taktika duos mums šansus pergalei iškovoti. Mes neabejojome, kad taktiką „minkštosios- vidutinės“ galima realizuoti tik esant ypatingai situacijai – jei sėkmingai sutaps aplinkybės. Bet kokiu atveju tai buvo gana rizikingas variantas – iš esmės dėl padangų degradacijos, o ne dėl jų nusidėvėjimo. Tuo tarpu „vidutinių- kietųjų“ taktika leido vienareikšmiškai nuvažiuoti lenktynes su vienu sustojimu. Be to, mes matėme, kad minkštosios padangos ėmė prarasti efektyvumą jau 16-tame rate, nors, atvirai kalbant, aš galvojau, jog minkštųjų padangų degradacija bus smarkesnė.

Be to, schema startuojant su vidutinėmis nepaneigė varianto su dviem sustojimais boksuose, o taip pat mes galėjome vėlyvojoje lenktynių stadijoje užsidėti minkštąsias padangas, kaip tai padarė Danielis Ricciardo. Žodžiu, mes turėjome kelis variantus.

Kartu mes supratome, kad starte mes kažkiek pralošime, maždaug kelis metrus, bet buvo viltis, kad dėl oro maišo mes galėsime laimėti. Turėjome galvoje ir psichologinį faktorių: jei mes būtumėm galėję rimtai spausti „Red Bull“, mes tai tikrai išbandytumėm, nors kai kuriems žmonėms tai ir nepatiktų.

Bet tikėtis varžovų klaidų neverta, todėl pagrindinė mintis, renkantis taktiką, buvo supratimas, jog mes turime lėtesnę mašiną, todėl taktiškai mes turime elgtis visai kitaip nei varžovai. Jei mes būtumėm startavę su minkštomis padangomis, tai, tikėtina, kad taip pat finišuotumėm antri. Startas su vidutinėmis kai kokias galimybes galėjo atverti, bet nebūtinai. Labai tikėtina, kad mums buvo geriau pradėti lenktynes su minkštomis – kita vertus, nesu labai nusivylęs Meksikos lenktynėmis.

Kai dėl šansų į pergalę, tai mes juos būtumėm gavę tik vienu atveju: jei „Red Bull“ mašiną mums būtų pavykę aplenkti pirmame posūkyje, kitų variantų nebuvo. Meksikos trasoje svarbu neperkaitinti stabdžių, todėl iš arti persekioti varžovą daugelį ratų būtų nepavykę...“

Mercedes-AMG Petronas Formula One Team
Komanda: Mercedes-AMG Petronas Formula One Team 2023 sezono taškai: 515
Variklis: Mercedes Važiuoklė: W13
Plačiau
Lewisas Hamiltonas
Pilotas: Lewisas Hamiltonas 2023 sezono taškai: 240
Komanda: Mercedes Amžius: 38 m.
Plačiau
George‘as Russellas
Pilotas: George‘as Russellas 2023 sezono taškai: 275
Komanda: Mercedes Amžius: 24 m.
Plačiau


Komentarai (2)
Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
galejo
IP: 6442b9e | 11/04 08:23 Atsakyti
daryti atvirksciai ir pabaigoje pereiti prie minkstuju padangu ka kitos komandos padare,be to panaudoti skirtinga taktika lenktyninikams.
mirka3
IP: cdc89c5 | 11/03 09:03 Atsakyti
Su DRS Mexico tiesiojoj tikrai neprireiktų ilgai persekiot.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas