K. Raikkonenas: „Durys lieka atviros“

K. Raikkonenas: „Durys lieka atviros“
logo 2009 Lapkričio 19 d. 20:06, Ferrari
Kitų metų sezoną už „Formulės-1“ borto greičiausiai praleisiantis Kimi Raikkonenas sutiko duoti išskirtini interviu oficialiai sporto interneto svetainei „Formula1.com“.
Kimi, vakar mes sužinojome, kad tu galvoji apie metus pailsėti nuo „Formulės-1“ lenktynių. Kokia yra situacija?
Taip, panašu, kad taip ir yra. Negalėjau susitarti dėl sąlygų su „McLaren“, todėl nusprendžiau metus paatostogauti.
Visuomet sakei, kad tavo likimas „Formulėje-1“ priklauso nuo galimybės vairuoti pajėgų bolidą. Darau prielaidą, jog manai, kad 2010-iesiems tai nepasiekiama?
Taip. Maniau, kad „McLaren“ man gali pasiūlyti geriausią galimybę laimėti lenktynes ir kovoti dėl lenktynininkų čempionato titulo, o jei tai nepavyks, tuomet metus pailsėsiu. Ir, nuoširdžiai kalbant, 2011-aisiais grįšiu tik tuo atveju, jei bus laisvas pajėgus bolidas.
O ką darysi per laisvus metus? Lenktyniausi ralyje ar ieškosi kitų tavyje slypinčių talentų?
Dar nežinau. Bandysiu dalyvauti ralyje. Natūralu, kad ir čia norėčiau vairuoti pajėgų automobilį. Jei ne, tuomet praleisiu daugiau laiko su savo šeima ir draugais.
Kiek esi tikras, kad tu sugrįši 2011-aisiais? Ar pasitraukimas dabar nereiškia tavo karjeros „Formulėje-1“ pabaigos? Ar esi tam pasiruošęs?
Kaip jau sakiau, 2011-aisiais grįšiu tik tuo atveju, jei galėsiu vairuoti konkurencingą bolidą. Nenoriu lenktyniauti tik tam, kad dalyvaučiau. Tai man neįdomu. Tačiau iki to dar daug laiko, tad pažiūrėkime, kaip viskas klostysis artimiausius mėnesius.
Vietą „McLaren“ jau užėmė sutartį su jais pasirašęs Jensonas Buttonas. Kodėl sustojo jūsų derybos?
Mano vadybininkai su „McLaren“ susitiko daugybę kartų. Deja, tam tikrų nesutarimų taip ir nepavyko išspręsti. Paskutines tris ar keturias dienas žinojome, kad sudaryti sutartį labai mažai tikėtina. Dabar jau esame tuo tikri.
Ką galvoji apie perėjimą į naujai suformuotą „Mercedes GP“ komandą? Ar jau nutaikei savo čiuptuvus link Brackley (ekipos bazė Didžiojoje Britanijoje – red. past.)?
Ne, su „Brawn“ nesiderėjau. Jaučiu, kad, įsitraukus „Mercedes“, kitiems metams jie samdys du vokiečių lenktynininkus.
Kilo daug gandų apie tai, kokį vaidmenį Buttono perėjime į „McLaren“ suvaidino atlyginimas, taip pat daug gandų apie tai, kad ta pati komanda nenorėjo patenkinti tavo piniginių poreikių. Kokia tavo pozicija derybose dėl atlyginimo?
Manau, kad geras lenktynininkas šiais laikais gali lemti daugiau. Prisiminkite, kokia šiais metais susiglaudusi buvo rikiuotė. Jei lenktynininkas yra greitesnis dviem dešimtosiomis, tai lemia daug pozicijų starto rikiuotėje. Tai lengvai gali lemti tiek pergalę, tiek pralaimėjimą.
2009-ieji buvo devintasis tavo sezonas „Formulės-1“ lenktynėse. Ar tu pasiekei tai, ko norėjai? Tavo įpėdinis „Ferrari“ Alonso anksčiau sakė, kad pasitraukęs iš „Ferrari“ jis paliks sportą, nes perėjimas į bet kurią kitą komandą iš „Ferrari“ yra žingsnis žemyn. Taigi, tu galėtum pasitraukti aukštai iškelta galva...
Įgyvendinau savo tikslą laimėti lenktynininkų pasaulio čempionatą. Norėčiau nugalėti dar viename čempionate, tačiau tai galiu padaryti tik turėdamas pajėgų bolidą. Tai taip paprasta.
Kokia stipri ugnis dar dega Kimi Raikkoneno širdyje?
Man patiko būti „Formulėje-1“ ir aš vis dar turiu ambicijų. Esant tinkamoms sąlygoms, aš labai norėčiau sugrįžti. Durys lieka atviros. Pažiūrėsime, ką atneš ateitis.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983