„Ferrari“ pilotas Kimi Raikkonenas duodamas interviu Suomijos leidiniui „Turun Sanomat“ sakė, kad naujosios padangos nepritaikytos Monako trasai.
„Formulėje-1“ likus tik vienam padangų gamintojui, naujosios padangos yra žymiai kietesnės sudėties ir netgi minkščiausios iš keturių padangų tipų, kuriuos žada pagaminti „Bridgestone“, gali būti per kietos labai lėtoje Monako trasoje.
„Monake turėtų būti baisu. Kietesnės padangos ten visai neturės jokio sukibimo. Bet aš nesijaudinu, taisyklės visiems vienodos. Kai kuriose trasose bus sunkiau važiuoti nei kitose naudojant tos pačios sudėties padangas, bet nieko negalime padaryti. Man tai visai nerūpi, aš tiesiog vairuoju bolidą.“, - sakė 27 metų „Ferrari“ pilotas.
Naujosios taisyklės šiemet reikalauja vienų lenktynių metu naudoti abiejų sudėčių padangas: minkštesnes ir kietesnes, todėl lėtesnėse trasose ir vėsesnėmis oro sąlygomis, kai padangos nespėja įkaisti iki darbinės temperatūros, jų sukibimas su trasa bus labai prastas. Tačiau toks iššūkis pilotams turėtų pritraukti tik dar daugiau žiūrovų, kurie paskutinius kelis metus reikalavo sumažinti techninių pagalbų pilotams kiekį ir leisti jiems trasoje pademonstruoti savo sugebėjimus.
Svarbiausių naujienų prenumerata įtraukta. Patvirtinkite prenumeratą paspausdę nuorodą el. pašte (pasitikrinkite šlamšto dėžutę).