Kaip atrodys „Ferrari F2006“?

Kaip atrodys „Ferrari F2006“?
logo 2005 Lapkričio 30 d. 20:15, Formula1.com
Oficialus „Formulės-1“ interneto puslapis „Formula1.com“ nusprendė spėti, kaip atrodys ir kokiomis techninėmis naujovėmis pasižymės 2006 metų „Ferrari“ bolidas F2006.
Pateikiamame brėžinyje pažymėti 6 pagrindiniai unikalūs spėjamo automobilio bruožai.
Nr. 1 – žemesnė, nei įprasta, bolido nosis.
Nr. 2 – bekylis priekinės pakabos tvirtinimas, panašus į „Toyota TF106“ bolide naudojamą.
Nr. 3 ir Nr. 4 – siauresnės aušinimo angos, nes 8 cilindrų varikliai neturėtų taip kaisti, kaip dabar naudojami 10 cilindrų agregatai.
Nr. 5 – „Renault“ bolidų stiliaus ventiliacinės angelės.
Nr. 6 – atnaujinta galinė bolido dalis.
Priekinė pakaba ir važiuoklė

Piešinyje parodyta spėjamo F2006 nosis yra gerokai žemesnė nei F2005 bolido, primenanti „McLaren MP4-20“ automobilio priekį. Todėl nosį ir priekinį sparną jungiantys elementai šįkart turėtų būti trumpesni. Negana to, skirtingai nei F2005, F2006 neturėtų turėti papildomo sparnelio, dar vadinamo „dėžute“, žemiau pagrindinio priekinio sparno (pažymėta Nr. 1). Pats priekinis sparnas savo ruožtu turėtų būti banguotas, su žema vidurine dalimi – vėlgi panašiai kaip MP4-20.
Pasikeis priekinės pakabos montavimas. Ji bus montuojama ties pačia apatine bolido linija (pažymėta Nr. 2). Šis bekylis pakabos montavimo principas jau buvo matytas MP4-20 bei „Toyota“ TF105B ir TF106 boliduose. Tai suteikia pranašumą dėka žemo posvyrio centro, leidžiančio naudoti gerokai mažesnius ratų pasvirimo kampus, kas savo ruožtu pagerina padangų naudojimo efektyvumą bei palengvina bolido valdymą. Be to, tai mažiau trukdo oro srautą, ateinantį nuo priekinio sparno, todėl pagerina ir aerodinaminį bolido dugno efektyvumą.
Šonai

Piešinyje pateikto spėjamo F2006 šoninės aušinimo angos – gerokai mažesnės nei įprasta, ypač apatinėje jų dalyje (pažymėta Nr. 3). Angos turėtų tapti ne tik mažesnės, bet ir labiau vertikalios formos – vėlgi labai panašus variantas naudojamam MP4-20 bolide. Dėl mažesnių radiatorių bolido šonai einant į galą tik siaurės.
Dar vienas panašumas su „McLaren“ bolidu – šoniniai skydeliai ir kiti išsikišimai (pažymėta raudonomis rodyklėmis), padedantys valdyti oro srautus. Šios savybės, palyginti su F2005, turėtų būti pergalvotos, tačiau baziniai dalykai turėtų likti nepakitę.
Galinė dalis

Bolido šonai galinėje dalyje (pažymėta Nr. 4) turėtų būti gerokai siauresni nei F2005 bolide, tai turėtų sukelti dar didesnį panašumą su „Coca Cola“ butelio kakliuku. Be to, jie dėl mažesnių radiatorių, turėtų būti žemesni.
„Renault R25“ naudotos ventiliacijos (pažymėta Nr. 5) angos pagerina aušinimą bei mažai kenkia oro srautams.
Atnaujinta galinė pakaba (pažymėta Nr. 6) turėtų būti draugiškesnė su „Bridgestone“ padangomis ir išspręsti F2005 bolido problemas – šis automobilis galinių padangų netausojo.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983