Kas nutiko E. Oconui Bahreine?

Kas nutiko E. Oconui Bahreine?
logo 2023 Kovo 06 d. 19:57, Alpine Racing

Estebanas Oconas pirmąjį sezono etapą Bahreine pradėjo iš 9-tos vietos. Dar iki starto šviesoforo signalo jam viskas pradėjo klostytis ne pagal planą: prancūzas užėmė neteisingą padėtį starto lauke.

Teisėjau užfiksavo, kad jo „Alpine“ mašinos priekinis dešinysis ratas yra už leistinos zonos ribų. Oconas gavo 5 sek. baudą.

Pagal taisykles, atlikti paskirtą baudą reikia serviso juostoje per artimiausią sustojimą priešais garažą – iki to, kol mechanikai galės pradėti dirbti su bolidu. Tačiau „Alpine“ mechanikai savo darbą pradėjo nepraėjus visam baudos laikui. FIA duomenimis, buvo laukta ne 5 sek., o tik 4,6 sek. Už šį pažeidimą prancūzui buvo paskirta nauja bauda, dabar jau 10 sek.

Aiškindamas, kaip tai galėjo atsitikti, „Alpine“ vadovas Otmaras Szafnaueris pasakojo: „Įvyko laiko atskaitos klaida. Mūsų sistema perduoda signalą apie galimybę pradėti darbą tiesiai mechanikams į ausines. Bet sistema suveikė 4 dešimtosiomis anksčiau.

Esmė yra ta, kad laiko atskaita taip pat prasidėjo 0,4 sek. anksčiau. Kodėl taip įvyko, aš dar turėsiu išsiaiškinti. Bet mums privalu atsižvelgti į šį skirtumą. Nors pusė sekundės nieko nekeičia“.

Gaila, bet tuo E. Ocono problemos nesibaigė: išvažiuodamas iš serviso juostos, lenktynininkas įsibėgėjo daugiau nei leistinas greitis. Viršijimas šįkart buvo minimalus – jis už leistiną 80 km/h greičio limitą buvo didenis tik 0,1 km/h.

Šįkart kaltininku buvo pats Estebanas.

„Atrodo, kad jis išjungė greičio ribotuvą puse metro anksčiau nei reikėjo, - aiškino Szafnaueris. - Tai taip pat yra klausimas pilotui. Jis turi ribotuvą, kurį galima išjungti tik tada, kai palieki serviso zoną“.

Dėl trijų baudų Oconas nusirito į peletono pabaigą. Kadangi uždirbti taškų šansų jau nebuvo, „Alpine“ komanda priėmė sprendimą be reikalo neeikvoti jėgainės resurso ir pakvietė Oconą į garažą užbaigti pasirodymą.

Nors klaidų virtinė buvo labai nemaloni pilotui ir komandai, Szafnaueris šiuos įvykius pavadino skambučiu, kuris ateityje turėtų apsaugoti nuo panašių nemalonumų.

„Komanda gana retai daro panašias operatyvines klaidas, - kalbėjo „Alpine“ vadovas. - Mano atmintyje visai nėra panašių įvykių, kad mechanikai pradėtų dirbti su mašina anksčiau nei galima.

Mes turime gerus instrumentus ir esu įsitikinęs, kad panašūs dalykai nepasikartos.

Estebanas neteisingai pastatė bolidą starte – ir jis iš to padarė išvadas. Galvoju, kad mes ateityje neturėsime panašių nemalonumų“.

Kitas „Alpine“ pilotas Pierre'as Gasly startavo 20-tas, bet sugebėjo pakilti iki 9 pozicijos ir gauti kelis taškus.



Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

F-1.lt pulsas

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983