Keliama dirbtinio trasos sušlapinimo idėja

Keliama dirbtinio trasos sušlapinimo idėja
logo 2011 Kovo 02 d. 21:20, Pirelli
Naujosios „Formulės-1“ padangų tiekėjos „Pirelli“ atstovai teigia palaikantys Bernio Ecclestone‘o išsakytą idėją, jog tam, kad lenktynėse atsirastų papildomų netikėtumų, reikėtų dirbtinai sudrėkinti trasos dangą.
Brito manymu, ši idėja yra daug geresnė nei naujas sprendimas lenkimų skaičiui padidinti – reguliuojamas galinis sparnas.
„Šiuo metu turime keletą lenktynių žiedų, kuriuose galimas dirbtinis dangos sudrėkinimas. Tai kodėl nepadarius taip, jog ima ir pradeda lyti varžybų viduryje arba iki jų pabaigos likus dešimčiai ratų? Galbūt apie tai būtų galima įspėti iš anksto. Netikėtumas, su kuriuo susidurtu visi, būtų garantuotas“, - sakė B. Ecclestone‘as.
Galbūt ši idėja nesužavėjo daugumos „Formulės-1“ sirgalių, tačiau „Pirelli“ atstovams ši mintis patiko.
„Bernio Ecclestone‘o išsakytos mintys man pasirodė įdomios. Iš kart po mūsų surengtų bandymų Abu Dabio trasoje jam pasakiau: „Kodėl nesurengus tokių lenktynių, kurių metu galėtume dirbtinai sudrėkinti trasos dangą?“ Žinant dabartines technologijas, ši idėja iš tikrųjų nėra tokia kvaila kaip gali pasirodyti iš pirmo karto“, - sakė „Pirelli“ sporto direktorius Paulas Hembery.
„Po to ką pamatėme Abu Dabyje, panaudojus dirbtinį sudrėkinimą lenktynės būtų tiesiog įspūdingos. O dėl debesų nebuvimo, neturėtų kilti problemų su matomumu. Žiūrint iš mūsų pusės, sukurti padangas tokioms lenktynėms tikrai nebūtu sunku. Dėl permainingų oro sąlygų praeityje matėme ne vienas įdomias varžybas. Taigi, kodėl neišbandžius šios idėjos?“, - pridūrė „Pirelli“ atstovas.
P. Hembery manymu, šiuo metu yra ir kitokių idėjų, galinčių padidinti lenktynių įdomumą.
„Norisi, kad žmonės žiūrėtų tai, kas jiems siūloma. „Formulė-1“ pramogų pasaulyje varžosi su kitomis sporto šakomis. Taigi, žmonės nori matyti kažką įdomaus. Lenktynes Singapūre tamsiu paros metu galime vadinti pigiu triuku, tačiau tai buvo vienos įdomiausių varžybų per visą sezoną“, - sakė „Pirelli“ atstovas.
„Galbūt saugos automobilio išleidimas į trasą tam, kad sumažėtų atstumai tarp pilotų ir nėra gera mintis. Tačiau dirbtinis trasos dangos sudrėkinimas galėtų tapti nauju iššūkiu tiek lenktynininkams, tiek inžinieriams“, - pridūrė P. Hembery.
„Pirelli“ praėjusiais metais buvo dirbtinai sudrėkinusi „Yas Marina“ (Abu Dabis) trasos dangą, ant kurios išmėgino lietui skirtas padangas.


Primename, kad esate atsakingi už komentarus prieš LR įstatymus.
×

TOP naujienos

Spėlionės TOP

# Vartotojas Taškai
1. f1a 1005
2. mantioras 1001
3. Tadux15 1000
4. Kęstutis Šimkus 991
5. Giriby 983