Variklių gamintojai, ruošdami naujas motorų modifikacijas, pasirinko skirtingas taktikas. Prieš prasidedant šios dienos F-1 treniruotėms Baku miesto trasoje, nauji varikliai buvo sumontuoti 14-oje bolidų.
Naujos jėgainės buvo sumontuotos „Mercedes“, „Ferrari“ bei jų klienčių boliduose. Kadangi nei vienas sportininkas neperžengė leistino naudojamų jėgainės elementų limito, starto pozicijų baudos nebuvo skirtos.
Tuo tarpu „Red Bull“, „AlphaTauri“ ir „Alpine“ trasoje, kurioje motoro galia vaidina gana svarbų vaidmenį, variklių savo boliduose nusprendė nekeisti. Tiesa, pastarosios trys ekipos tai galės padaryti rytoj.
Iki šiol variklis buvo keistas tik Yuki Tsunodos bolide. Tai buvo padaryta po sportininko patirtos avarijos Imolos trasoje.
„Mercedes“, „McLaren“, „Aston Martin“, „Williams“, „Ferrari“, „Alfa Romeo“ ir „Haas“ boliduose buvo pakeisti ne tik varikliai, bet ir MGU-H. Aštuoniuose automobiliuose su „Mercedes“ varikliais bei „Ferrari“ komandos boliduose buvo sumontuoti nauji MGU-K. Pastarasis elementas nebuvo pakeistas italų klienčių automobiliuose.
Trasa: | Baku (Europos GP) | ||
Ilgis: | 6,006 km | Ratų skaičius: | 0 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |