Dvejose iš trijų šio sezono lenktynių „Ferrari“ buvo greitesnė už varžovus. Tačiau karu „Ferrari“ yra ryškiai stipresnė už varžovus ne tik pagal prispaudžiamąją jėgą, bet ir pagal jėgos agregato galingumą.
„Ferrari“ motorai praėjusiais metais nebuvo galingesni už kitus, o tai reiškia, kad Italijos komandos variklių gamintojams pavyko surasti papildomų arklio galių rezervą. Arba tai buvo geresnis būdas prarasti mažiau arklio galių perėjus prie naujosios kartos E10 degalų.
Bet kiek „Ferrari“ jėgos agregatas tapo galingesnis? Į šį klausimą po lenktynių Australijoje pabandė atsakyti „Mercedes“ vadovas Toto Wolffas.
„Mes pastebime didelį šuolį į priekį, kurį padarė „Ferrari“ nuo praėjusių metų, - kalbėjo T. Wolffas „Sky Sport“ eteryje. - Anksčiau jie nuo mūsų atsiliko maždaug 14 AG pagal galią, o dabar yra daugiau nei 15 AG lenkia mus.
Niekada anksčiau nebuvo pastebimas toks didelis galios padidėjimas per tokį trumpą laiką. Bet su tuo, kas atsitiko, tik reikia pasveikinti „Ferrari“.
Komanda: | Scuderia Ferrari | 2024 sezono taškai: | 151 |
Variklis: | „Ferrari“ | Važiuoklė: | F1-75 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |