Prieš kelis metus „Formulėje-1“ buvo įvestas apribojimas komandoms dirbti vėjo tunelyje. Bandymai vėjo tunelyje yra kritiškai svarbūs, kadangi yra leidžiama bolidų modernizacija sezono metu.
Siekdama sudaryti vienodas sąlygas visiems ir leisti atsiliekančioms komandoms pasivyti lyderius, FIA 2021 metais apribodama darbo laiką vėjo tunelyje turėjo galvoje ekipų vietas Konstruktorių taurės įskaitoje. Kuo komanda geriau užbaigė sezoną, tuo ji turės mažiau laiko darbui vėjo tunelyje. Nuo liepos 1 dienos darbo laikas vėjo tunelyje vėl keičiamas priklausomai nuo pozicijos Konstruktorių įskaitoje.
Kadangi „Red Bull“ tapo Konstruktorių taurės laimėtojais pastaruosius dvejus metus, tai 2024 metais ši komanda turės mažiausiai laiko darbui vėjo tunelyje. O „Haas“, kuri užėmė paskutinę dešimtą vietą komandinėje įskaitoje praėjusiame sezone, vėjo tunelyje galės dirbti net 540 valandų daugiau nei pasaulio čempionų komanda.
Darbo laikas vėjo tunelyje 2024 metais
Komanda |
Darbo laikas, valandomis |
Red Bull |
840 |
900 |
|
Ferrari |
960 |
McLaren |
1020 |
Aston Martin |
1080 |
Alpine |
1140 |
Williams |
1200 |
Visa RB |
1260 |
Stake |
1320 |
Haas |
1380 |
# | Vartotojas | Taškai |
---|---|---|
1. | f1a | 1005 |
2. | mantioras | 1001 |
3. | Tadux15 | 1000 |
4. | Kęstutis Šimkus | 991 |
5. | Giriby | 983 |
RedBull 2100 valandu, neblogai. Nieko keisto kad bolidas taupant 1s gr... skaityti daugiau